Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1379 ggr
MikaelAxelsson
0

Leden man blir

Körde min sambo till tåget nu på morgonen… det är ca -10 grader ute… jaja kyla är väl bra…

men när jag kom hem till parkeringen så går det en katt fram och tillbaka i kylan och skriker… vad fn ska man göra… vi har inte platts att ta hem den och det är så jäkla kallt och det finns inga katthem i närheten och den vill inte komma inärheten av mig när jag försökte att locka den till mig….

SmirreIce
0

Men stackars kissekatten

marysiam
0

men stackars liten;( fy för sådana människor!!!

kalindas
0

Det är ofta man ser sånt tyvärr…Rynkar på näsan

/Elisa

Lejonhjarta
0

Inte konstigt "man" har många katter….Obestämd

marysiam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 nej det var som min sambo sa när jag åkte till djurskyddet och skulle skaffa katt;)),- INTE mer än 2 st!!!! he he he ja jag kom hem med 2 men hade jag varit singel hade det nog blivit minst 10 av de stackarna som satt där… jag tog 2 som ingen ville ha och som suttit där längst. Och de hade varit med om otäcka saker stackarna;( Nu bor de hos min dotter och har funnits i vår familj i 7 år;))) de är underbara!!;)

Cleo<3

marysiam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nova <3

Lejonhjarta
0

3 av våra är katter som vi tagit hand om utan hem. Hjärterum …………

marysiam
0

<3Kyss

Nilla
0

Jag har två hemlösingar ute i garaget. De har liggplatser och mat. Tyvärr måste jag bygga en isolerad hundkoja till dem i vinter. För i garaget får de inte vara. Jag hyr mitt hus. Vem vill ha dessa katter? Katthemmen tar inte emot dem. De måste prioritera mammor med ungar, vilket ju är förståeligt.

Ja, stackars kisse. Lägg ut en tråd på Hittekatter. Kanske finns det någon i närheten som kan hjälpa till?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus