Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 1738 ggr
[nollottan]
0

Trevlig restaurang

Hej alla kattvänner i skåne! Ni måste prova på att komma och äta på restaurang Oliveras i Lomma. Supermysigt och trevligt!!! Meny kan du läsa på www.oliveras.nu och boka bord. Fråga efter Malin och säg siames i fokus så bjuder jag på en kaffe :-)

hoppas vi ses Kramar Malin

origirl
0

Der va det mycke nam nam på menyen Tungan ute

MalinL
0

Trevligt. Glad

Liljekatten
0

Vad synd att man inte bor i Skåne (första gången jag tänkt den tanken Tungan ute). Jag hade kommit på stört. Inte för gratis kaffe, men det hade varit kul att träffa dig igen, Malin. Glad

Lejonhjarta
0

Vi får väl ta en semester tur å kolla katter el liknande i Skåne, Lotta.Flört

Liljekatten
0

#4 Det får vi göra! Jag har ju såld några till Skåneland som jag skulle vilja hälsa på också. Glad

[nollottan]
0

hade både servisen och disken själv i torsdags och hade "bara" 17 gäster så jag var grymt uttråkad (brukar annars ha ca 40 gäster själv).

Klart ni ska komma och hälsa på det kan ju bli hur mysigt som hellst fast då vill jag ju inte jobba….. har så god mat på jobbet så jag är där "privat" och äter ganska ofta :-) Idag hade vi 75 gäster så då fick jag röra lite på fläsket igen….. Glad kom på våren då är Malmö supermysigt!!! saknar er!

Lejonhjarta
0

Å så knör vi in hos oss Pia allihopa!Skrattande

alltidsiames
0

<<>>

prodigy
0

…..undrar om det är stället vi brukar köpa glass på på väg till stranden? Mysigt!

kalindas
0

Finns det hjärterum finns det sjärterum heter det ju…Flört

/Elisa

SunnaLiv
0

men såklart ni alla måste komma till malmö land o hälsa på :*

SunnaLiv
0

veggi delen ser väldans smaskig ut malin :)

alltidsiames
0

ni kommer väl till utställningen i april?Förvånad

Lejonhjarta
0

Vadå?

alltidsiames
0

Nävisst nä, ni är inte med i SVERAK. Malmös stora utställning är väl i april.

Lejonhjarta
0

Nä, där är vi inte välkomna.Rynkar på näsan Vi får komma en annan gång. Glad

Liljekatten
0

#16 Eller så åker vi ner utan katter och hejjar på våra kompisar. Glad Din husvagn är väl stor och rymlig? Tungan ute

Lejonhjarta
0

Ooooja!! Du såg ju hur stor den va på senaste utställningen! Hjärterum å skärterum…..Flört Kanske kan komma ifrån vid den tiden om inte fölisen kommer förtidigt.Obestämd