Bestämma kön!?
Nu har jag vänt och vridit 100 ggr på mina små praliner men jag blir tokig, kan inte avgöra könet på dom! Alla kanske är samma kön för jag ser ingen skillnad?!
Är det NÅN som bor i sthlmstrakten som skulle kunna tänka sig att komma förbi på en fika och hjälpa mig att könsbestämma de små så jag kan döpa dom? Eventuellt även färg? Alla börjar få lite färg på öronen nu av balineserna och jag TROR att de alla är choklad men en kan vara lila också..
Jag betalar gärna bensinpengar!
Om du vill kan du fota könen och lägga upp dem här, eller maila till mig. 

#1 tack ja jag gjorde det sist men det stämde ändå inte riktigt för alla sa olika ;-) men är du väldigt säker så tror jag på dig.
Hur vill du ha dem? På rygg eller mage?
På rygg är lite lättare men mage går också bra så länge bilderna är tydliga.
min mail är misslandala@hotmail.com
Det är lättast om du skickar ett mail per unge så blandar man inte ihop dem.

var och försökte ta kort nu men det var bedrövligt svårt själv att både hålla och få en skarp bild.. får vänta tills jag får nån som hjälper mig

Lyckades ta någorlunda kort nu, mailar dem till dig Malin men lägger även upp här så får vi se ;-)
Får man gissa?
OLH 1 och 2 flickor och de andra pojkar?
Flickor har små lbulliga ussekatter och pojkar har längre avstånd mellan ändtarm och urinrörsmynningen.

#16 haha ni säger helt tvärtom, förstår ni nu att jag är villrådig?
själv tror jag de första tre bilderna kan vara flickor och de sista två pojkar??

eller så är alla pojkar???

Det är ju verkligen svårt att se så tidigt men ett knep är ju som skrivs ovan att killar har längre mellan ändtarms- och urinmynning, killar kan även ha en sträng i mellan och så är urinrörsmynningen mer som en prick, ibland med en hudflik framför medans tjejernas är som en springa….men, men, svullnad på de små gör ju att de kan bli så lika så lika…
Blir mycket spännande att se vad det är för några när du vet säkert!
Det bruna är hanar och de vita är honor.
Jeg er enig med deg kalindras. Jeg hadde et kull her som jeg ikke kunne se hvem som var jente og gutt. Så det endte med det at jeg tok dem med til dyrlegen og da viste det seg at jeg hadde bare jenter.
jag säger balineserna är honor och orientalerna är pojkar.
Vi er helt enige med #23
håller med liljekatten
Har svarat på dina mail nu, kom precis hem från stallet så jag såg dem inte förrän nu.
Nå venter vi i spenning på hva Malin har sagt i mailene sine 
eller så vänta ett par dagar som jag gjorde;) då var det mkt enklare att se könen;))

Ljusa tjejer å mörka killar som d ser ut på korten just nu.

håller me här ovanför att de mörka ser ut som hanar o de vita honor
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus