Bilder!! X-men kullen
det ser ut som om jag håller Phoenix runt halsen hahaha stackarn, men jag håller runt kroppen också;))

Sötnosarna.
Blir spännande å se fortsättningen på dom.

Åh, vilka gullungar! ?
Nu på morgonen närmare bestämt kl 4.30, så väckte Phoenix mig..han fick mat och sen trodde jag att han skulle somna om. Men han gav sig inte att pipa, så jag tog upp honom och höll honom mot mig, då spann han för första gången och somnade sött
han ville ju bara bli lite kramad och ompysslad… Jag är sååååå torsk på honom…han blir kvar!!!!
#8 och 9 Tack!;) ja det ska bli kul och se hur de utvecklas

Små underverk. Så fina
#10 kan tänka mig att ditt hjärta smälte
Så fine bebiser 

#10 Vet ja väl.
;)))Tack alla!;)))

små puddingar ;-) längtar tills mina öppnar ögonen
det förstår jag;) Och när jag sätter mig framför bolådan nu, så kommer flera av dem fram och pratar;))
Idag fyller de 2 veckor;)) Grattis gullungar!!! <33333
Men pluttarna då!
Hur tidigt ser man vilka som är SYS?

Åh så fina! Ja på tjejen #19 syns det ju tydligt att hon är sys. Kolla gärna mina senaste bilder och se vad du tror.. !
Ja hon ser väldigt fin ut!
ja hon är såå söt;)) och nukänner hon igen mig och när jag pratar med henne, så tittar hon och spetsar de små öronen och svarar mig när jag tystnar;)))

#22 så liten & redan lärt sig att vara tyst när de vuxna pratar
Javisst;) hahahaha ibland så… nej hon undrar nog vad jag är för filur och varför jag pratar bebisspråk hela tiden hahahaha
Superskjønne.
Man kan se på lille Phoenix at han er et hjertebarn,så god
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
gulliga
Så söta!

vilka sötisar!min favvo är Destini :)
# 29 ja hon är väldigt speciell med de teckningarna, en riktig snygging enligt matte;))