Amma sökes akut!!
Min katt fick i söndags 8 kattungar!!!!! Och hon klarar inte av dom allihop, en unge är redan väldigt hängig och ja befarar att den inte kommer att klara sig. Har stödmatat den och resten av gänget.
Mamman är även hon hängig, och har fått en blanding av äggula, grädde och kalkersättning. Vi väntar samtal från veterinären ikväll.
Ja bor i Skene, 45 min från Göteborg och 30 min från Borås. Ja kan själv köra kattungarna till amman.
Tanken är väl att fyra kattungar ska få komma till amman, så fort som möjligt!
Om du har en hona som just fått kattungar och inte bor allt för långt ifrån så vänligen hör av dig till mig på:
0769 29 11 17.
Eller
Queen_of_my_castle_89@hotmail.com
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Hej! Oj det var en stor kull ni fått! Jag håller tummarna superhårt för att de klarar sig allihop och att allt går bra med dem. Jag vill gärna tipsa om NutriDrops till såväl mamma katt som ungarna. Det ger massor med energi som bebbarna behöver för att orka dia och mamma katt får extra ork och kraft att ta hand om sin stora, fina kull! Jag köpte en flaska från SweCat (googla så hittar du nätadressen!) för ett par veckor sen och fick den i brevlådan redan dagen efter.
Massor med Lycka till och hejja hejja hela bebbegänget och duktiga mamma katt! 

Va synd, mina e 10 veckor, d e ju för gammalt. Hade bott hyfsar nära åxå. Har du skickat ut en sökning på facebook? Där brukar d ju gå fort å få hjälp… Stort lycka till!

Jag satte ut på min fejjs sida, hoppas d var ok och att det kommer nått napp.
Har mejlat till dej. Det enda jag ev. kan hjälpa dej med är en huskatthona. Men om de släpper henne, måste hon bo hos dej.
För ägarna avlivade kattungarna för de inte ville ha några och stackars Lisa är jättelessen. 
I söndags var hon stinn och letade. Nu vet jag inte…
/Elisa
Tack för hjälpen, ja har mejlat dig kalindas :)
Kattmamman blev dålig under kvällen och vi körde henne akut till Blå stjärnan inatt, hon fick stanna där över natten. Det är inte bra med henne :(
Ungarna fick ja med mig hem och har stödmatat dom under natten, det är dock "bara" 7 ungar nu. En liten föddes med gomspalt, och dom avlivade den när vi var hos veterinären. :(
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Oj så jobbigt… Mamma katt kan piggna till med lite vätska med kalium.
Hoppas Kalindas kan hjälpa dej med en huskattshona, hon tar säkert mot ungarna. men att byta miljö för honan så här på en gång kan ställa till problem.
Håller tummarna att det fixar sej.
Berätta hur det går.
Jag har gett henne telefon nr. till ägaren. Men han trodde det inte var mycket mjölk kvar hos henne. De tog hennes ungar i lördagskväll och sen stoppade jag i henne p-piller på söndagen, då hon grät och var väldigt stinn..
Men nu var hon väl ganska normal igen. Tror tyvärr inte att de vill ha hand om andras kattungar så tar hon till sig ungarna så får hon nog åka med tillbaka.
/Elisa
#5 hoppas att kattmamman mår bättre efter behandlingen, det är viktigt att hon får extra vätska i sig. Stackars de små utan sin mamma, hoppas att hon är tillbaka snart.
Min hona fick 7 kattungar i maj och jag gav henne en blandning av äggula med Smetana och kattmjölk eller kalvfärs med lite smör på, 4-6 gånger per dag. Hon var lite svag de första två dagarna, men sedan gick det bara bra. Jag har inte stödmatat någon av kattungarna, vi hade tur med det.
Jag hoppas att allt ordnar sig och tänker på din kattfamilj. 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Såg din annons på alternativ.nu åxå. Hoppas verkligen d sprider sig. Frågar alla ja pratar med just nu….
Oj oj oj, känner med dig och håller alla tummarna! Hoppas att du kan få låna hem stackars barnlösa huskattmamman och att hon har mjölk…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hur går det?
Har hittat en amma nu, den som kalindas tipsade om!
Hon har tagit sig an dom, pratar kuttrar med dom, tvättar dom och det bästa av allt hon verkar ha mat till dom, bebisarna äter för fullt nu
Tack Kalindas!!
S*Winterwind

Helt underbart!!!!
Åh vad bra! Jag blir alldeles rörd när jag läser detta! En riktig win-win, mamman behövde bebbar och bebbarna behövde en extramamma.
Underbart!
Hur mår kattmamman? Är hon fortfarande hos veterinären?
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Å så fantastiskt att extramamman ställde upp! SÅ underbart!
Jag hoppas att detta funkar bra.
Har du Lisa hemma hos dej? Visst är det en underbar katt! 
Ska bara försöka få hennes husse att kastrera henne sen. Hoppas hon tar hand om dina bebisar väl..
Hör gärna av dej och berätta hur det går.
/Elisa
Är det sphynxen som har fått bebbar? Har du hemsida? Har aldrig sett sphynxbebisar.

Skönt att det har ordnat sig. 
Tror det var blandisar inga nakna om jag fattade Lisas husse rätt.
/Elisa

Så skönt! Hoppas mammakatt mår bättre också.
Bra… snälla husis katt, nu har du jobb framöver.
Hur går det för mamma katt ?

Så trevligt avslut på min dag att få höra att mammakatt och bebbarna har fått varandra.
Ni är otroliga männsikor här inne. Kram ALLA!

Kalindas: Var med sussi när vi hämtade Lisa, helt underbar katt! Tog sig an de små med en gång, skönt! Nu får vi bara hoppas att allt går bra med Sammi!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Gud vad glad jag blev 
Synd ni inte ringde innan. Jag bor bara 2km därifrån. Fast ni kan ju komma här förbi när ni lämnar henne..
/Elisa
Så bra at du fikk tak i amme til de små! Håper at mammakatt snart blir frisk og rask igjen

#26 Ja just det! det hade varit jättetrevligt
får bli när vi lämnar henne!
Alice Walker
Så fantastisk at det løste seg
Lykke til med de små og fostermamma.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Åh härligt en kattmamma kunde få bli lycklig och du kunde få hjälp

Å, vad glad ja blir, å gråter en skvätt! Bra Elisa att d gick vägen!!
Gråter också lite. Lisa är en lite speciell katt för mig och jag hoppas verkligen att det fortsätter gå bra med henne och bebisarna.
Kort här på forumet är nästan ett krav!
/Elisa

Åh va fint med en solskenshistoria så här på höstkanten.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Lycka till med allt
Tuff början…hoppas mamman till ungarna också kryar på sig!
Nu kommer tårarna igen!
Söta, snälla vackra Lisa! 
Verkar hon ha mat till hela gänget?
/Elisa

Vilken mysig bild, hon ser så nöjd ut. Vacker misse.

#36 E ju fan att vi ska va så lättlipade. Men d e så himla skönt när d går så här bra. Ska skriva på fejjan att d löst sig. 

#38 Japp Nu måste jag lipa idag oxå när jag fick se den fina bilden på fina Lisa som tar hand om de små grynen.
Ja hon fick fylla en viktig uppgift, det är vackert!

#32 Vilken underbar bild…..
Så fantastiskt det löste sig till det bästa.Håller tummarna att mammakatt kryar på sig snart.
Tusen rosor till dig, Kalindas!
Snarare 1000 rosor till Lisa..
Nyfiken på hur det gått i natt, någon som vet?
/Elisa
Vilken fin mammakatt! Så underbart att hon fått bebisarna och att bebisarna fått en extramamma. Håller tummarna för den riktigt mamman, att hon kryar på sig och kommer hem snart.

Läste på F.B att mamma Sammi är hemma. Skönt att höra. Fast matte lär väl meddela oss här.

Va underbart att det gick bra tillslut :)
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Det har gått bra, mammakatt är hemma nu. vad glad hon blev när hon fick träffa Sussi!
Alice Walker
Skönt att hon är hemma..
Men hon ska väl ha kvar Lisa ett ta i alla fall, så inte Lisa mister bebisarna och blir lessen igen.
Är överivet nojjig då det gäller denna katt, jag vet…
/Elisa
Tack för alla fina ord. Ja börjar få ordning på allt här hemma, samtidigt som ja håller på att flytta till en annan lägenhet.
Sammi fick komma hem från veterinären igår, och oj va hon blev glad att se både mig och Moa. Sen sov hon hela kvällen bredvid sin pojkvän Björne <3
Ja tog två ungar från Lisa och gav till Sammi, dock vill ungarne hellre tebax till sin pälsade mamma, och skrek länge innan dom hittade en tutte på Sammi. Men ja tycker det är bäst att hon får några ungar som diar henne så hon inte får mjöklstockning.
Lisa är den snällaste och tar så väl hand om bebisarna, ja är så glad allt har börjat lösa sig. Och bättre amma än Lisa kunde man nog inte hitta
Hon trivs så bra, hon bara ligger och trampar med tassarna, och älskar att bli gosad med.
Och ja tycker också det är bäst att ha kvar Lisa så länge som möjligt, skulle tycka det va väldigt synd om henne att mista "sina" ungar. Och ja tycker också det är för många ungar för Sammi att klara av, hon är så liten och tunn. Tycker att det räcker med max två till henne. Och hon är nöjd med det också. 
S*Winterwind

Lite nyfiken på bebbarna. E d nakenbebbar eller blanrasbebbar? Gärna bild på mammakatt mm
Skönt för Sammi att få ett par bebisar att ta hand om. Lisa är en fantastiskt snäll katt. Hennes mamma var likadan och hennes ungar som hon fick i våras är otroligt snälla katter.
Hade jag inte haft huset fullt hade jag skaffat en Lisabebis i våras. De kommer få en supermamma som uppfostrar dem! 
Var bara berädd på att hon kan komma få för sig att flytta runt dem om ett tag. 
Sina egna gömde hon i flera veckor..
/Elisa

#51 Ja vilken katt gör inte d, SUCK!
Hoppas att Lisa kan få bli kastrerad efter denna bravad.
Ingen av mina har flyttat bebisar..
Jobbar på det. Tror husse är lite vidskeplig. Alla katter (hanar) de haft sen jag började jobba där och som de varit noga att kastrera. Har blivit överkörda ett kort tag efter. Hornorna som fått piller har överlevt. Jag har tjatat om Lisa i snart 4år.
Dock har hon fått p-piller, som jag stoppade i henne redan vid 5 månader.
/Elisa
#54 Jag förstår läget. Så här är det ju på landet. Det är svårt att "omvända" folk.
Skulle vi inte kunna "skramla" ihop till Kastrering av Lisa sedan? Om vi alla lägger en liten slant, kan det bli en rejäl summa och det kanske kan hjälpa ägaren att bestämma sig? Kanske skulle hon då kunna kasteras INNAN hon kommer tillbaka till gården och få sin konvalescens hos Sussi89? 
Han har nog råd att skramla ihop de pengarna själv. 
Ska bearbeta honom lite. Tanken är väl att man skulle kunna få henne kastrerad innan tillbaka flytt, precis som du säger. Då hon är utekatt annars och sällan eller aldrig går in i huset.
/Elisa

Hur går det för hela familjen? Är inne på katter.ifokus och TS sa att man skulle läsa resten här :)
Det går så bra nu :) Den biologiska kattmamman har fått två ungar att ta hand om. Hon har inte fått några mer pga. av att hon var så dålig, och nu är hon så liten och tunn att ja tyckter det räckte med två till henne. Och hon är nöjd med dom också :)
Ammakatten Lisa har nu fem ungar, och hon tar hand om dom perfekt :) och hon är så glad i sina ungar.
Ungarna har nu börjat så smått att öppna ögonen :)
Ja måste bara berätta vad som hände i morse. Sammi sover ju inne i mitt sovrum. Och så vaknar ja av att sammi kommer släpandes på ena ungen (den tjockaste) Björnelina och lägger henne till mig. Sen kollar hon på när ja klappar ungen och gosar med den. Sen går mamman iväg och hittar på något annat en stund. Det känndes som hon menade att ja skulle passa henne för att ja är mormor
Så kom hon tillbaka igen efter en stund och vill hellre dia ungen under täcket än i bolådan. Dock skulle ja till jobbet så hon fick gå ner i lådan igen med ungen.
S*Winterwind

Vad härligt att de går bra för biologiska mamman och extra mamman 

#58 Så snällt av henne å utse dig som barnbarnpassare. :-)

#58 men sen så kom vi försent till jobbet med
hahaha, nej ska inte vara elak. vi som var ute i så god tid!
Alice Walker
inatt vaknade ja av att ja låg jätteobekvämt med en oriental under armen, och Sammi låg mot min mage och diade ungarna. När ja flyttat ungarna för att kunna röra mig lite mer så ropar Sammi på dom igen 
S*Winterwind
Hur går det med Lisa och "hoppsan" kullen? 
Hade varit kul att se lite fler bilder, både på Lisa och bebisarna.
/Elisa
Allt går bra här hemma
lägger upp lite bilder på mammorna och bebisarna :)
Moa fixar så att bilderna blir stora i inlägget :)
S*Winterwind
Min lilla Björnelina :)
S*Winterwind
:)
S*Winterwind
bebisar!!
S*Winterwind
:)
S*Winterwind
…
S*Winterwind
S*Winterwind
Superfina bilder! 
Knyckt några på Lisa och skickat till hennes ägare.
/Elisa

Vilka fina mammor! Och underbara bebbar, så fina tecningar de har….
Mammakatt verkar ha haft ett hårt liv innan. Fin tjej. Kram
Du tänker nog på Lisa (styvmamma). Hon kom hem en dag med ett trasigt öra som bara hängde i en tråd. Så husse "fixade" det med en kniv. Utekatt/Ladugårdskatt är hon. Men hon har det 95 gånger bättre än många andra. Blir avmaskad och har alltid mat.
Det är bara kastreringen som det krånglas med, men jag bearbetar dem varje gång jag är hemma hos hennes egna husse o matte.
/Elisa
lisa ser så klok ut!
tack gode gud atthon har dig och er! kraaaaam

Vilka fina kort. Såna duktiga mammor.) Är de sams? eller delar du på dem?
Ja, Lisa ser ut som en "street katt" 
Lisa påminner mycket om min gamle katt Selma som dog i våras. En hittekatt som också var en ”streetkatt”. De hade brännt henne - jag var så arg må ni tro, när jag hörde om detta. Så på stående fot körde min vännina henne hem till mig i Malmö.
Selma låg under min tvättkorg i 3 månader innan hon började ”leva igen”.Med lite skinka kommer man långt!
Selma var verkligen speciell. Vi var som Biffen och Bananen. 
När jag såg Lisa stannade hjärtat till liksom Ja ja, ska inte vara så djup. Hon och Lisa fick det bra till slut! 
Kram ni andra som sköter Lisa och Bebbar. Ni gör mig glad att såna som ni finns.
Så godt når det ender som dette, og det viser absolutt de positive sidene med det å være oppdretter eller bare genuint opptatt av katt.
Dette med at man trør til å hjelper hverandre om behovet er der. Lykke til med bebisene 
Mammorna håller sams, Lisa är så snälla så hon bråkar inte med någon av dom andra katterna. (ja har ju några styckna nu).
Fast Björne gillar henne inte och muckar gärna lite gräl, fast han blir oftast rädd för Lisa när hon kommer för nära så han ger sig först!
Jo ja har delat upp så att mammorna är i olika rum, Lisa i köket och Sammi i sovrummet. Lisa är ganska noga med sina ungar så hon går sällan ut ur köket, Sammi däremot springer runt i hela lägenheten. Sammi och Lisa träffas lite då och då men dom bryr sig inte om varandra.
Sammi är en sån mammagris att hon ofta släpar iväg en av sina ungar till mig i vardagsrummet, och vill hellre dia den där 
.
S*Winterwind

Alice Walker

Oj oj oj! Jag blir tårögd…. Så himla fint!!! 
Bildern är döfina! #84 är en supernajs bild. 
Härligt att de fungerar så bra ihop! 
Hur går det med Lisas rumsrenhet? Hjälpte det att pröva med spån?
Hör av dej ett tag innan du ska lämna tillbaka Lisa. Hade varit bra att få henne kastrerad innan hon flyttar hem igen så det får läka innan hon blir utekatt igen.
/Elisa
Nje det fungerar inte så bra med lådan för Lisa, så hon får vara instängd i köket på nätterna, för hon håller sig hela dagen. Ja försökte med kutterspån men det förstod hon inte alls iden med. Nu känns det lite hopplöst med att hon ska förstå sig på lådan, hon ser golvet som sin toalett :/
Ja får se när Lisa ska få åka tillbaka, ungarna blir ju leveransklara lagom till jul, får se hur bra ungarna klarar sig utan henne, och hur hon klarar sig utan dom.
S*Winterwind
Det är nackdelen med bondkatter som aldrig varit inne. De bajsar/kissar gärna där det känns bekvämast och helst ska det inte lukta nåt innan. Får hoppas hon inte förstör golvet för dej bara.
Du kanske ska köpa någon plast att lägga som skydd?
Skulle tro att hon börjar avvänja dem när de är omkring 7-8v. Det har hon gjort med sina egna.
/Elisa
Förstår Lisa om man tar i hennes framtassar och ”gräver” i spånen? Så att man sas visar henne?
Tror hon är för gammal för att lära sig. På gården gräver knappt en katt. De bara sätter sig där det passar bra, som en hund.
Krafsar lite efteråt bara.
/Elisa
Vad underbart med ádoptivmamman.
Jag har läst om utekatter som lär sig gå på låda om de får jord och små grästuvor i den istället för sand.
Lisas favorit kissplats är tyvärr hårt betonggolv. Så är osäker på om det fungerar. 
Annars var det en bra idé. 
/Elisa

Oj, förlåt, ser visst att det var pappakatt som är oriental? Jättefin han med…Finns bilder på nakenmamma Sammi?
Söta ungar! Lycka till med allesammans 
Jag har ju också en "streetcat ute i tvättstugan i garaget. När hon fick flytta in med ungarna i mitt sovrum, gjorde hon alla sina behov på lådan direkt. Men däremot lyckades hon inte alltid pricka rätt i lådan, utan satt med kroppen inne i lådan och svansen vevande ut genom luckan och diarréhögen hamnade naturligtvis utanför. Inte dåligt ändå, tyckte jag.
När jag flyttade ut ur sovrummet för att sova på soffan med mina katter, började hon bajsa i min säng. Protest.
Jag har "städtjänst" varje morgon 07.45 innan jag åker till jobbet. Ibland har hon gjort några högar på golvet i tvättstugan också, men oftast finns det mesta i och kring lådan.
Hon är noga med sand, att det är rätt sort. På dagarna är dörren till tvättstugan öppen och garagedörren står på glänt. Vi har fortfarande påsar och kartonger med ouppackade prylar där ute. Maja skiter ibland uppe på påsarna. Häromdagen hade hon lagt ett löst lass på min stiliga utställningsbag med alla mina fina burskynken. Då kände jag mig förtvivlad och ledsen.
Men när hon sitter där i garageöppningen och väntar på mig varje dag när jag kommer hem, då bultar mitt hjärta. Hon är värd min omvårdnad. Tänk vad Lisa har det bra och lyxigt nu hos dig.
#97 Ja det är på något sätt värt det ändå :) Fast dom går en på nerverna ibland :/
#95 Jo det är väl inte en hemlighet, och det är ju ganska uppenbart också med tanke på hur ungarna ser ut
Pappan är oriental och mamman är sphynx, hoppsan säger ja bara!
Ja testade med vanlig blomjord i kattlådan, och inatt hade hon faktist kissat i lådan, dock inte bajsat i den :/ Men ja slapp torka upp kiss i morse iaf :)
Nu ska vi se, nu blir det lite mer bilder också :)
S*Winterwind

Vackra, vackra mamma! Och såååå fina bebbar!
Så bra det vore om lisa kunde lära sig gå på pottan….
#105 tack visst är hon supersöt min lilla nakenfis
S*Winterwind
Det här var verkligen en solskenshistoria. Har läst allt och en liten tår kom och håren reser sig på armarna. Vilka fantastiska människor och djur det finns på vår jord!
Stor eloge till er alla, tvåbenta som fyrbenta!

Är söta mamma vitfläck o padda?
#108 Sköldpadda och vit är hon :)
Ja måste hålla med om att ja har haft väldig tur att allt har ordnat sig så bra som det har. Tack och lov! :)
S*Winterwind
Vad bra att hon kissade i jorden! Hoppas hon fortsätter på samma vis. Pratade med Lisas matte och då hon en gång blivit instängd i lekstugan av misstag, så hade hon bajsat i en blomlåda med jord. Så det är nog en pra idé för henne trots allt! 
/Elisa
Ja tror nog det med, ja ska sno lite jord från Moas trägård idag efter jobbet. 
S*Winterwind
ja måste bara fråga, ungarna blir 3 veckor i morgon, ska dom börja få fast mat? Eller känns det för tidigt?
S*Winterwind
Du kan ju testa om de vill smaka. Blanda lite nötfärs eller RC babycat med KMR kattunge mjölk. Se om de är intresserade.
Men redan nu kan du ge dem tillgång till en liten skål med vatten.
/Elisa
Okej :) ja ska testa!
S*Winterwind
Pappa och dotter
S*Winterwind
Familjen
S*Winterwind

Så fina de är. Ett lyckligt slut!!
Den lilla honan är så söt! 
/Elisa
Så søte de er! Spesielt Nickolina 
Nickolina är bara dödligt söt! 
/Elisa
Naaw, ser ut som om h*n ligger och ler 
Ja Nickolina är en liten prinsessa :) hon är till salu 
#127 En riktig sötnos, Han är den minsta i kullen, och den ja själv tycker är mest lik en orientalunge, han har dessutom väldigt tunn päls, det har han nog ärvt efter sin mamma. Christian heter han 
S*Winterwind

Så söt! Måste bara försöka ha råd att åka förbi och fotografera och klappa på bebisar och Lisa.
/Elisa
Min lilla Stalin som ska(?) flytta till Moa(Rokkur) har blivit jättedålig :( Han har diarre i tre dagar nu, och blir bara tunnare och tunnare. Ja var hos veterinären i förrgår, dom vätskade upp honom och tog blodprov. Dock hittade dom inget speciellt :/ Ja fick hem lite vetrimoxin att ge honom. Och vätskeersättning som han ska få så ofta som möjligt.Och mycket värme ska han ha, för han hade undertemperatur hos veterinären.
Men ja själv ser inte så stort hopp för honom, han blir ju varken bättre eller sämre. Han är ju även blå i öronen och lite runt nosen, så han syresätter sig inte ordentligt.
Ja har bestämt att låta det gå över helgen, blir han inte bättre tycker ja det bästa är att låta honom somna in…
Har någon varit med om något liknande på sina katter? Dom andra ungarna är friska, dock så är många av dom vuxna katterna lösa i magen nu, men inte ungarna direkt.
Håll tummar och tår för min lilla bebis.
S*Winterwind

Å så tråkigt!
Håller tummen hårt att d vänder i helgen!!

Så jobbigt för er. Håller tummarna att han snart mår bra igen.
Låter inte bra. 
Hoppas plutten piggnar på sig! Köp Diarsanyl (eller canicur) och ge honom. Det kan stoppa upp diarren. Men är han blå om näsan så låter det ju som det kan vara mer än bara magen.
Har Diarsanyl hemma om du inte får tag i det.
/Elisa
Ja läste för sent det om Diarsanyl…Men det är inte mycket att göra åt. Han har bara blivit dåligare och dåligare lilla Stalin. På måndag så ska ja ringa veterinären, så ska han få somna in, det är det enda bästa för han 
S*Winterwind
Jättetråkigt. Fast är han sjuk utöver diarrén så är det inte säkert diarsanyl hade hjälpt.
/Elisa

Stalin gick bort inatt
Var nog bäst så, han mådde inte alls bra! Vi ska begrava honom i min trädgård under rosenbuskarna.
Vila i frid lilla vän!
Alice Walker
#137 Så sorgligt. 
Alltid tråkig när dom inte klarar sej 

#137 Så sorgligt att han inte klarade sig. Man hoppas ju alltid….

/Elisa

Nu är Stalin begravd, han får "sova" under rosenbuskarna. Så himla tråkigt
Men skönt ändå för honom att han fick somna in, stackars pojken<3
Bilden togs några dagar innan han blev sjuk…..
Alice Walker

Så söt.

Så söt.
Ja han var så fin min lilla Stalin. Men det känns ändå skönt nu när han inte mår dåligt längre. Det var så hemskt att bara se honom tyna bort utan att kunna göra något.
Han fick det fint in i det sista, han låg på sina varmvattens flaskor med en filt om sig, och hade sina syskon runt omkring sig.
*Vila i frid min lilla bebis*
S*Winterwind
Nej usch va hemskt! 

Hon är supersöt!
Funderar på om jag skulle åka förbi o hälsa på dem o Lisa. Lisas ägare börjar sakna henne nu…
/Elisa

Förstår det! Hon har faktiskt börjat tröttna på dom nu, ger dom mat en gång om dan högst…
Hon verkar ha lite hemlängtan med, går och jamar och tittar ut genom fönstret.
Dom har ju ändå Sammi som uppfostrar dom och dom verkar inte behöva Lisa längre.
Sussi undrar om hon kan få Leifs nummer, hon har bytt telefon så hans nummer finns inte på hennes nya tele.
Alice Walker