S*Jackpotts Olga Odessa

Grattis till sötnosen!!!
Jaså ni brottas åxå med problemet choklad eller ej! 
**Grattis!
**Har du fått igång mejlen? För då kan jag skicka bilderna jag tog på henne?
Jo, det var ju disskussion om hennes färg också. Därför ville jag jämföra tassar på just dessa och grubblade över om de fick vara mörka eller ej. Men bevisligen får de det. Så jag tror fortfarande att Barbie är choklad. 
Olga med sin fina profil och matte bakom.
/Elisa

olgas moster är chokladmaskad med chokladfärgade trampdynor
2# E-posten fungerar inte ska fixa det i morgon.

Oj vad stor hon har blivit, fina Olga hoppas på fler bilder och Grattis så mycket Lena
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Grattis Olga och tack för en trevlig helg 
I vissa fall är ju bara vissa färger möjliga enligt stamtavlan, men om både svart och choklad är möjliga utfall kan det ibland vara svårare. Min chokladfröken är väldigt varm i färgen och har också chokladfärgade trampdynor, inte alls svarta. Får de verkligen vara svarta på trampdynor och nos om de är choklad?
Bifogar en bild på Sadie (också en Jackpott's-katt, Magic Expression heter hon i stamtavlan). Hon är choklad classic tabby. Man kan även se hennes trampdynor i dagsljus på bilden.

Grattis med BIS på Olga
Hun har et vakkert langt hode, sånn som jeg liker:-))
Har du ikke flere bilder av henne?? Om hun er veldig mørk sjokolade, kan det jo være vanskelig, men om hun har sorte flekker på tredepotene, må hun jo være sort…… Er vel bare det at med en hvitflekk med så mye hvit, er hun som regel rosa på tredeputene….
Hvilke dommere mente hun var hva?? Har selv vært usikker på en katt om den var mørk sjokolade eller sort(en bicolor) og noen dommere var helt sikre på sjokolade, mens andre igjen mente han ikke kunne være annet enn sort…. og sort var og er han definitivt:-))
Hon kan inte vara svart. Båda föräldrarna är choklad. Men det är lite förvirrande med att hon hade mörka trampdynor.
Fast sätter du henne jämte en svartvit så syns det tydligt att hon är choklad.
/Elisa
#9 Ok, då är det ju ingen tvekan om att hon är choklad, och då kan man inte regga henne som svart eftersom det inte är genetiskt möjligt. Vissa linjer har väl en för mörk chokladfärg helt enkel, jag hade förut en hona som var väldigt mörk choklad, men man kunde se på trampdynorna att hon var choklad då dessa var bruna och inte svarta. Hennes mamma var också chokladmaskad och väldigt mörk, så mörk att jag först trodde hon var svart (brunmaskad) när jag såg henne första gången.
Stort grattis, Lena! Jättekul! Vilken vacker profil hon har och så stor hon har blivit. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Grattis Lena :-)) och tack för en trevlig lördag.
Bosse & Jennie
Nydelig jente. Gratulerer så mye hoffens.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#2 Jasså, d var den sötnosen du kollade färgen på som jämföring. Där slog min demens till.
8# Ska fota henne, kommer snart.Harr många bilder men de ligger i den söndriga datan.
12# tack själv, jag saknade er på söndagen.
Grattis till snyggingen;))
Grattis söta Olga! 
Stort GRATTIS till din fina tjej!