Bildebombe!
I dag har vi lekt paparazzis, og de to eldste "ofrene" var ikke helt fornøyde
Men bilder ble det likevel! Først ut er mamma Wen. Som vanlig var det umulig å fange den flotte øyefargen hennes.
Pappa Mufasa
Muffin ble tatt med ut, og det syntes han var den verste ideen ever 
Liker denne profilen……
Pappa på besøk hos de små
Og så til slutt kommer desserten - de søte små 
Cheetara:
Både Cheetara og Jagara har sånne søte paddeføtter, først Cheetara sine
Så kommer Jagara
Og Jagaras paddeføtter
Så lille Lion-O uten paddeføtter men søt likevel 
jösses vilka små bakelser!!!
de ser mkt pussvänliga ut!;)))
Så kjempeflotte bilder av både små og store lisme.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

men sin fina bebbar!! 
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Underbara bilder och en sån flott kattfamilj! De tre små bebisarna är helt ljuvliga!
Paddatassar… och nosar… och så en liten röd charmör! Ack! 
Tusen takk! Vi gleder oss til de små blir litt større og kan suse rundt her med Vasco, Puma, Joker og Nani. Det er de som er flinkest til å leke for tiden 
Ja, riktigt flotte bilder, Lisme! Ljuvliga små bebbar och mamma Wen är ju bara sååå pen. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Jättefina bilder! Å så jädra söta bebisar.

Sååå fina!
så fina de va!

/Elisa

Gud det sötaste jag sett 
Jagara liker jeg best tror jeg…
Åhhhh……helt underbara katter du har! Lion-O är favvisen! 
Cheetara!!!!!!!!!!!!!!! Så söt att jag skrek rakt ut när jag såg henne!
mmmmmmmmm vilka snyggingar du har fått
Rithwa
Tusen takk for komplimentene til både store og små! #14 Hun er søtere enn sukker! Du skulle sett henne IRL 
Det er så gøy med kattunger igjen, og ekstra gøy er det at det gikk bra med de små nesten mot alle odds. Jeg kjenner jeg blir helt varm i hjertet når jeg ser på dem
Jeg var spent på hva kombinasjonen mellom Wen og Mufasa ville gi, men så langt kan jeg bare si at det har overgått mine håp. Alle tre er skjønne synes jeg, men Cheetara har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Når jeg kommer inn på rommet der mor & barn er, våkner hun og begynner å gå mot åpningen i boksen mens hun roper. Hun slår seg ikke til ro hos FInn-Ove sånn som Lion-O gjør, nei det er bare meg hun vil ha. Og jeg er svak for hennes favorisering
Akkurat nå er det ikke greit å tenke på at hun skal flytte, men jeg regner med at det vil gå greit når den dagen kommer.
Når jeg ser hva kombinasjonen Wen og Mufasa gir, må jeg si at jeg er spent på hva som kommer etter Spitfire og Mufasa….. Om en ukes tid