vackra flickan;))) ja snart har de fullt upp våra flickor!;)
Väntan är för dj……..ig!!!!

Vi väntar också och räknar dagar, känns som om jag ska bli någon slags kattfarmor. Hälsningar från Kelso och hans mattar och hussar
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
nu har Tindra fått 6 st små halvsyskon;)))

Jaha.. Dag 64 och det verkar närma sig. Idag försvann Tindra men kom när jag ropade. Det gick så fort, tänkte inte mer på det. Men nu försvann hon igen och kom inte när jag ropade- det visar sig att bolådan vi gjort i ordning i sovrummet inte dög, Tindra har bäddat sitt egna krypin i en stökig garderob som stod lite öppen! Så gulligt.. hon har hittat en gammal fleecefilt där inne och bäddat fint. Det var dock ganska långt in i mörkret, så nu tog jag den filten hon gillade och la i bolådan. Och så får hon vara bara i sovrummet nu när det är nära.
hahaha ja jag hade gjort 2 olika lådor, men ingen dög, så hon beslöt sig för att föda under täcket i min säng!!!!! snacka om att jag är glad att det finns klorin!!! Jag fick sanera hela min säng kl 5 i morse hahaha. Men nu duger lådan alldeles jättebra hahahaha
Lycka till Tindra!;) hoppas att det går snabbare än din mamma gjorde!;) <3

Funkar kanon att föda i sängen, under täcket. Speciellt som vi har e vattensäng så d e varmt å ombonat!

Spännande!! :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

# 6 Javisst, hon låg under mitt täcke med rumpan synlig, så att jag kunde se kattungarna komma;))) nästa gång ska jag klä in sängen med ngt skyddande typ lakarn med uppsugningsförmåga;)) För om hon känner sig trygg att föda där, så tycker jag att hon får göra det;))

#8 Håller med och mina barn med men min sambo var väl inte så förskräckligt nöjd.
Plastad frotte finns ju. Hade barnen när dom var små å behövde ha torr madrass.

#5 ja min ena katt bestämde mig ju för att föda under täcket i min säng… var sådär lagom glad över storsaneringen efter att ha varit vaken ett dygn i sträck med 2 kullar inom loppet av 9 timmar. Men vad gör man inte för sina små älsklingar? ;-)
#8 Ja min sambo var inte nöjd alls hahaha han fick sova på soffan den natten och kom in precis när första bäbisen kom hahaha Han blev lite förskräckt när moderkakan kom och det blev blodigt i sängen;) #9 Ja storsanering efter att ha varit vaken i 30 timmar var inte fullt lika kul…När allt var städat och över så kände jag mig smått full och totalt utmattad;))

Jaha dag 66 då… och jag väntar & väntar. I morse väckte Tindra mig tidigt, hon pep och var rastlös, orolig, spann hela tiden. Hjälpte henne hitta bolådan och efter någon timmes vandring runt i rummet fick den duga till sist, men pipet och spinnandet fortsatte. Sen (efter ca 2-3 timmar) slutade hon plötsligt, åt mat och somnade. Nu vilar hon i mitt knä.
Kan det ha varit förvärkar hon hade i morse tro?
så gjorde min Heidi också när hon hade förvärkar;) kan vara något på g;))) Det som var lite kul med Heidi var att hon sa inte ett ljud under födseln!! men dagen efter så började hon att prata som bara den och jag tänkte att det kanske ligger kvar en unge;( Men sen slog det mig att jag hört detta förut!!! Hon löpte!!!!

Det var väldigt snabbt inpå det!! Det blir p-piller för henne då?
Ja men då vet jag vad jag har att vänta till natten 
Lät jobbigt med löp dock, här började vovven löpa igår och jag tycker det får räcka…. 
japp;) fixade p-piller igår…Och hanen kastrerades igår, så jag hoppas att det inte blir något!!! Hade lite dålig koll innan jag fattade att hon löpte;) men jag tror att det gått bra!;) och min hane har lugnat ner sig betydligt idag;))

mysigt med kattungar