Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 998 ggr
[lisme]
0

Thundercats 2 uker gammel!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det vil si, de er ikke 2 uker før i morgen men det er enklere for oss å ta bilder på søndag fordi da er ikke jeg alene hjemme på dagen. Og det er kjekt med litt hjelp Skrattande De små spiser, sover og er begynt å lekeslåss med hverandre Glad Cheetara er den som er mest mobil, kanskje er det fordi at hun ikke er riktig så lik en selunge som søsknene sine? Hun vandrer rundt i boksen, og når jeg kommer inn på rommet og snakker til Wen og ungene, kommer Cheetara bort til åpningen i boksen og strekker hodet så langt og høyt hun bare kan mens hun snakker til meg Kyss De har også begynt å få tenner, og det er så søtt å se den åpne munnen med bittesmå tenner i Tungan ute

Jagara

Lion-O

kalindas
0

Kyss

/Elisa

MalinL
0

Åh så söta, helt underbara! KyssSkrattande

marysiam
0

vilka underbart vackra bäbisar!!!Kyss

marieirene
0

Godingar Kyss

Fielie
0

De är ju för sötaKyss

[lisme]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tusen takk!

I dag har jeg filmet dem litt, dessverre ble kvaliteten på filmene dårlig, men jeg legger dem ut likevel. Har brukt kameraet for lite og skjønner fint lite av redigering osv. Men det kommer vel etterhvert! Cheetara, den minste, er den mest aktive og den som lager mest lyd.

[lisme]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En film til Cool

[hakkapelitta]
0

Åååh så flotte pusebebisar Kyss

[lisme]
0

Tusen takk Jenny! Det ser ut til at to av dem ligner på pappa og den tredje, som er den minste jenta ligner på mamma. Mamma er ultrafeminin og er en jente av middels størrelse. Hun har en smekker og elegant kroppsbygning mens pappa er en relativt stor og kraftig gutt. Fortsatt har de to største hengeører og det har vi ikke hatt så mye av i de andre kullene vi har hatt Flört Blir spennende å se hvordan de utvikler seg!

MalinL
0

Jag kan inte se filmerna. Rynkar på näsan Det står att det är en private video.

[lisme]
0

Nå skal de fungere Glad

Helenaf76
0

Sötnosar!!! <3 <3  Blir bebissjuk igen…

Rithwa
0

Jättegrattis till era små skönheter. Skall ni spara någon?

[hakkapelitta]
0

Jagara är min favorit. Ska bli spännande att se hur de här balineserna utvecklas! ;D

[lisme]
0

Tusen takk Helena og Ritwa!

Jagara er også min favoritt, jeg er veldig spent på hvordan hun vil utvikle seg! Selvfølgelig de andre to også Tungan ute

Vi har ikke bestemt oss ennå om vi skal beholde noen. Vi har jo ei stor gruppe med katter men hadde definitvt trengt en balineserjente med bedre type enn det vi har i dag. Opprinnelig var det meningen at vi skulle beholde ei jente fra dette kullet, men vi skal vente og se hva som dukker opp i Faffas kull. Hennes kattunger skal komme rundt 7.november så vi har tid. Vi har "mistet" ei fertil jente fordi Mischa fikk en alvorlig livmorbetennelse og måtte dessverre kastreres sist mandag. Dr. Meow skal ha max ett kull, Kikki skal ha ett kull til som blir et variantkull, og Faffa skal kanskje ha ett kull til. Vi får se hvordan hun takler fødsel og mammarolle. Så vi har i realiteten bare Wen og Puma igjen av fertile hunnkatter som vi kan bruke i avl. Det er vanskelig å bestemme seg!

MalinL
0

Så söta, blir också bebissjuk! Wen är jättefin, fin ögonform! Hon liknar farmor Saga! Kyss

[lisme]
0

Tusen takk Malin! Jeg synes Saga er nydelig og liker veldig godt at Wen likner på henne.  Wen en form på øynene som jeg skulle ønske de andre jentene våre hadde, det samme med plasseringen av øynene og ikke minst fargen! Hun har enda mørkere blå farge enn Faffa har, men det er så vanskelig å få skikkelig bilde av den! Vi hadde egentlig tenkt at Wen skulle kastreres etter dette kullet, men hun har taklet drektighet, fødsel og oppfølgingen av ungene på en eksemplarisk måte så derfor venter vi med kastreringen Flört Man kan jo ikke "kaste vekk" en slik avlskatt!

Spotless
0

Åh, balineser! Så söta de är. Kyss Ser fram emot att följa deras utveckling.

MijmuPix
0

Åååh vad fina de är! Kyss

Fielie
0

Jagara hade glimten i ögat:) de är jättefina allihopaKyss

SacredSouls
0

Kyss Så fine bebiser og så herlig film. Mamma Wen er så vakker.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus