Även Juno dräktig :-)
Jaha det blir fullt hus i vinter hos SE*Torparkattens!
Nu är det ingen tvekan om att även Juno är dräktig, en söt liten mage börjar att ta form och enligt mina beräkningar är hon i vecka 6 nu och ska alltså ha ungar runt 22 nov. Hon har gått utan piller sen i juni så det tog tid för henne den här gången.
7 katter plus i värsta fall 10-15 kattungar plus tjocka släkten på julen, det blir grejer det ;-)
Sen blir det ju en paus eftersom Casper har gått i tillfällig pension och Aston inte är könsmogen.
Grattis!!!;)) ja julen brukar ju vara lite speciell, lägg till en hög med nya kattungar;) och så fattas det bara att 2-3 av dem behöver stödmatas 

Grattis!! Det blir fullt hus till jul då! :)
Jag sökte på forumet efter inlägg som handlade om könsbestämning, råkade då halka in på din gamla tråd där båda dina honor fått kullar samma natt/morgon och du ev trodde att den ena varit ute på upptåg, det talades om faderskapstest etc.
Tråden slutade sedan tvärt och jag sitter här och är dönyfiken hur det gick, var de äkta och var nån av katterna felreggade?

#2 Det var tre stycken oäktingar i den ena kullen då Juno hade blivit utsläppt dagarna kring jul av misstag och tydligen hade hon en liten friare i buskarna!
Det blev 4 av 7 rasrena katter varav den ena var dödfödd och den andra dog några dygn senare. Två överlevde och den ena är en BAL b Aston (som jag behöll) och en OLH b Martin som numera bor på Värmdö. De tre andra var det lätt att hitta hem till också och två av dem bor ihop.
Jag var tvungen att DNA-testa båda ungarna samt båda föräldrarna via blodprov som skickades till Finland. Blev en ganska dyr historia i slutändan ;-)

#3 vilken grej, tänk hur det kan bli. (kanske mindre kul för dig dock)
Har du någon bild på den blå, hur den ser ut idag? Älskar blått, halvis eller ej haha :) Vore kul att se.
Blir roligt att se vad du får också 

#4 har nån bild i min tel på henne som stor men har 2400 sms sparade upptäckte jag just… lite svårt att hitta den ;-)

Ha.Ha huset fullt igen. Mysigt!

Å vad roligt och spännande! Så snart får jag sukta igen
Härligt härligt men farligt farligt…

#8 du kommer förr eller senare att köpa en chokladpralin av mig, jag känner det på mig ;-)
#8 eller vad sägs om en sys?;)