Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2130 ggr
Broddans
0

6 huliganer 6 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är mina små älsklingar sex veckor. De är fullt ös i hela gänget. Här kommer lite bilder på småttingar som börjar bli ganska stora.

Elle Driver, en väldigt social lite försiktigare dam. En riktig sötnos som är lite fin i kanten.

Min lilla Bill, han är så fin men tyvärr blir han inte så bra på bild! En liten goseplutt med stoor aptit.

Beatrix kiddo, en liten charmtös med mycket spring i benen!

Snake Charmer, den busigaste av dom busiga. Han älskar att klättra på allt som finns att klättra på! En av dem som är mer självständig och helst har mammas öron som tuggummi.

O-ren Ishii, ett mystroll som är bästa kompanjon med syrran Beatrix. Ishii ska flytta till Stockholm och bli 08:a. Jag tror det kommer passa henne utmärkt!

Black Mamba a.k.a. Paddis, Min prinsessa! Hon är så speciell och framåt. Om hon var en människa skulle hon vara vad man kallar för en "pojkflicka". Jag tycker hon är så charmig med hennes stora gula fläck i pannan. Lite roligt att Elle också har en gul fläck i pannan.

Om du är intreserad av mer bilder eller info gå gärna in på hemsidan www.broddans.se eller skicka iväg ett mejl till semelie_@hotmail.com. kram!

kalindas
0

Kyss

/Elisa

MalinL
0

Så fina de är! Snake Charmer är min favvo.Kyss

Broddans
0

#2 Ja han är lite min favorit med, utseende mässigt, om man får favorisera sina "barn" Flört

Siameshona
0

Vilket underbart gäng!! Så fina

Helenaf76
0

Vilka godingar!!!! Kyss

SacredSouls
0

KyssKyss

Utrolig fine alle sammen.

Siden jeg elsker rødt og er helt inne i serien True Blood for tiden så må jeg si at Bill  var min store favoritt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

prodigy
0

Otroligt fina allihop!Kyss

[lisme]
0

Så fine de er! Mischa hilser til sin søster Wednesday og sier at hun er en flink mammakatt Flört

barkens
0

Åh så fina!! Älskar tabby!

Attacks
0

Så nydelig øyenfarge på Elle Kyss Skal se det blir vakker grønnfarge etterhvert.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Broddans
0

Catharina från Nova Star var nyss här och gissade färger. Hon trodde att fem var blå och en creme.

Elle är blåtickadsköldpadda, Snake är blåtickad, Paddis är blåsköldpadda, Beatrix och Ishii är blåtabby och Bill är creme maskad :) De brås på far sin kan man säga Kyss

lottaberlin
0

Åh så vackra bäbisar! Jättefint gäng!Kyss

marysiam
0

GUD så söta;))))

Beige
0

Jättefin kull! Roligt med så mycket blått i en och samma kull.

Jag måste sluta titta på paddor för snart står det en sådan på önskelistan också ;)

Broddans
0

#14 ingen av paddorna är tingade ;)

MijmuPix
0

Vad fina de är! Glad

Felicula
0

Åh, paddfröken och lilla Snake, ja och de andra också, men dessa två stack ut för mig. Oj vad jag inte får titta på kattungebilder, vill ha! <3

PS Och Bill förstås, för att jag är så svag för rödingar, det ser ut som om det går fort i krokarna med honom :) Härligt!

Beige
0

Kikade in på hemsidan och tittade på 7-veckors bilderna och de blir ju bara finare och finare.

Fast nu har jag nog bytt favvispadda till Elle, och Snake Charmer, mums Kyss

När man har en egen Dumleson hemma så kanske man kan få önska sig lite fler bilder här i tråden ;-)

GunillaSverkersson
0

här kommer lite nyare bilder :)

Hela högen växer :)

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

GunillaSverkersson
0

Här kommer lite bilder på orientalerna. när vi skulle ta kort på andra halvan av gänget så dog tyvärr kameran.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Siameshona
0

Så fina & vilken härlig hög du har där!

godisgrisen
0

Neej vad fina de är, jag gillar inte när jag får habegär! Vill ha!

Och namntemat är klockrent!

Zandrinos
0

Vilka charmtrollGlad

MalinL
0

Så fina! Kyss

Felicula
0

Åh, lilla röda! Jag är så svag för röda. Men även för paddor, hon är härlig, ja, de är härliga allihop förstås :)