Lillis gick bort i natt
Gick upp för att stödmata kl 03, jag såg direkt att något var fel. Minsta låg ensam för sig själv, alldeles kall, medan de andra åt. Hon som haft så mycket energi och varit så envis.
Fanns inget att göra.. jag vet inte vad som var fel, men såklart undrar man om det var nåt man gjorde eller inte gjorde.
Usch, hemskt.. 
Jag fattar ingenting.
nejmen stackars dig!
Gud vad jobbigt… Men jag tror inte att det var något du gjorde fel…. det var förmodligen något som var fel från början;(
Kramis

Sorgligt
Men du har inte gjort något fel, det blir bara så ibland, förstår att du är ledsen man fäster sig ännu mer när man matar. Naturens gång, kanske ingen tröst men det kommer ändå att bli jobbigt för Tindra och dig med 7 st. Jag hörde någon som sa att de första tre dygnen är kritiska. Och nu har du iallafall gjort vad du kunnat. Sov och ät både du och lilla Tindra.
Lycka till med resten och gläd dig åt dem säkert små sötnosar.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Så ledsamt men vi ska igenom såna händelser alla. Love hurts. Det är väl att du har de andra att krama och pussa på.

Oj så tråkigt! Händer oss alla tyvärr…. Tur du har så många hjärtegryn redan.
Tråkigt att höra…
Troligtvis var det något som inte var som det skulle i hennes lilla kropp.
/Elisa

Så tråkigt! 
Stackare, sånt är så tungt. Du gjorde i alla fall vad du kunde.
Så ledsamt! 

Jag beklagar men tyvärr är det inte ovanligt att någon/några stryker med i lite större kullar. Sen behöver man inte ha lika mkt. otur som jag där det bara överlevde 4 av 7 och 5 av 7.
Oftast är det kanske något fel på inre organ, lever, hjärta, njurar.
Men det är alltid lika sorgligt när det händer och man har kämpat hårt för att få dem att överleva.
Styrkekram!
Jättetråkigt att höra. Glädj dig åt dem du har kvar.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jättetråkigt, men en del av uppfödarens baksida faktiskt. Förlorade själv en på ungefär samma vis :(
jag hade ställt in mig på att jag skulle förlora minst 1 kattunge innan första veckan…men jag har haft tur, alla 6 lever och är pigga och matglada;)

Lider med dig! 
Så trist