Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1218 ggr
marysiam
0

I dag blir godingen kastrat;)

Jaha, nu är det dax för Albert…Han är så stressad över brunsten och har börjat strila, så nu har han gjort sitt;) Nu ska gubben bli enbart gossekatt!;) Jag tror att han kommer gilla sitt liv som pensionär;)

Men idag tycker han det är pest.. han är hungrig och saknar Heidi, som också börjat löpa!!! Blir att prata med vet om p-piller också… det har skrikits nåt fruktansvärt hela natten på varsin sida dörren. Jag var tvungen att separera dem pga att de försökte para sig igår…Och lilla mamma Heidi verkar klart störd av sitt påbörjade löp.

kalindas
0

Han kommer bli nöjd då han är kastrat..Glad

/Elisa

Lejdet
0

varför inte chipkastrera en såpass stilig avelshanne som jag gjorde med min Casper? Varar i ca ett år och sen kan man bestämma sig för gott?

SacredSouls
0

Lykke til Glad Husk at han kan bli pappa en god stund etter Kastrering. For å være 100% sikker så anbefales det 6-7 uker.

Er det mamman til de små som har begynt å løpe allerede?

#1 Var det ikke din gutt kalindas som lagde bebiser lenge etter han var blitt kastrert?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

Han kommer att trivas förträffligt som kastrat! Lycka till!

kalindas
0

Det var pappan till min vite Oriental som lyckades med det..Glad

/Elisa

marysiam
0

Jo då, hon började igår redan.. herrejösses…Och han svarade direkt!!! nu är han kastrerad och hon har fått p-piller;) vill ju att de ska kunna vara tillsammans som de brukar;) som sagt, det blir sällan somman tänkt sig hahaha

marysiam
0

jaha ja, här kommer Albert hem, nykastrerad och det första han gör är att kasta sig över Heidi hahaha japp de får leva åtskilda ett par dagar tills hon slutat löpa;) då åker han på stryk om han försöker något;))

marysiam
0

#2 jo jag funderade på detta, men i och med att han stressar så och nästintill slutar äta och bara skriker hela tiden så tyckte jag att det var mest rättvis mot honom;) Men vem vet;) det kanske ligger en sån snygging bland kattungarna;))

Zandrinos
0

Albert kommer säkert att må bäst som kastratGlad

marysiam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det tror jag också;)) nu i vinter ska han få ligga i knät och värma matte och bara må gott;)))

SacredSouls
0

Forhåpentlig roer han seg ganske raskt og blir mammas kosegutt igjen. Det pleier jo ikke ta så mange ukene før de er som bebiser igjen.

#5 Var det pappan ja. Hvor lenge etter kastreringen var det han hadde parret? Det var en stund var det ikke det ?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus