Äntligen!!!!!!
Vattnet har gått och hon har krystvärkar;))))))))

Spännande! :D
Så spennende. Masse lykke til.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Håller tummar och tassar!
Håller tummarna att de ploppar ut snabbt och är friska o pigga! 
/Elisa
Då blir det nattarbete, hoppas det nu har börjat att ploppa ut små friska fina bebisar.
Tackar!!!!!;))

Spännande å nervöst! 

Lycka till 
en liten fråga, hur länge brukar utdrivningsskedet vara…. när ska man bli orolig?

mina tog max 10-15 min krystvärkar/unge men det är väldigt individuellt

lycka till i natt! hoppas det går komplikationsfritt!
tack, men jag vet inte det jag;( vattnet gick 19.41 och inga bäbisar än???
he he he.. som nybörjare, så har jag lärt mig att det är skillnad mellan slem och när vattnet går he he he
4 stycken underbara små sia/sys är födda;))) gud vad underbara!!! men mamma Heidi är inte klar än;) vikterna ligger än så länge på 89,91,92,93 ;)))) jag är sååå lycklig;)) nu ligger småttingarna på värmefilt medans mamma fortsätter;))
hoppas det nu har kommit några flera efter ett uppehål.
nu är de 6 st och det verkar som om det finns flera kvar
nu är matte väldigt trött!!!!
Har de hittat någon tutte än då ?
Ojojojoj 6 stycken små kärleksknyten!!! 

Grattis!
japp, det blev 6 st små snöbollar;))) och mamma Heidi är en supermamma!! Bäbisarna har hittat sina spenar och tuttar förnöjt;))) Allt gick över förväntan..Bäbisarna bråkar redan om tuttarna och jag tror jag har hittat en liten vilde bland syskonen;)))
nu ska jag försöka sova lite…bilder mm kommer i morgon eller ikväll;))
natti natti

Grattis. Oj, va mysigt!!

Grattis till kullen och lycka till!
Tack så hemskt mycket!;) det var värt sömnbristen.. men nu ska den tas igen;)))

Grattis grattis!! 6 stycken!
Gratulerer!

Jättegrattis!! Men att det "bara" var 6 bebisar i den där gigantiska magen ,det trodde jag inte!
Grattis!
/Elisa
När hon vaknar kanske det ligger ett par till där

Grattis till småttingarna

#27 haha ja så var det ju för mig, gick ner och åt frukost och plötsligt fanns där fler :-)

Håller m Lejdet, trodde faktiskt på fler m den gigant-maggen.
Så otroligt skönt att d gått bra hittintills!! Hrattis å vi väntar på bilder när du sovit klart!
Gratulerer med kullet 

Åh vad roligt, grattis till dig & fina Heidi!!! 
här är en bild på familjen;) ska ta lite bilder på bäbisarna ikväll;))
Stora fina bebisar och en stolt mamma! 
/Elisa

Så fina! Håller med föregående att bebbarna ser stora ut!
Tack så mkt för allt stöd och alla lyckönskningar;))

Grattis!
Stort grattis till den fina kullen! Så skönt för mamma att bli av med den stora fotbollen nu. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
;) tack alla för stödet;) jag har vägt dem alla igen nu och alla har gått upp i vikt sen inatt mellan 7-18 gram, förutom en liten goding som har gått ner 5 gram… 
Kan meddela att mamma mår bra och äter som en häst av kattungefodret;) Och hon pratar varje gång jag kommer in till henne;) Hon brukar inte prata så mkt annars;) (förutom vid löp, då hon tar igen för hela årets tystnad!!) Hon ser så lycklig ut;) den tjejen älskar verkligen att vara mamma…
Men jag har ett problem, jag märkte upp alla ungarna, men mamma är så duktig på att tvätta sina små, så nagellacket försvinner. Är det någon som har något bra tips på hur jag ska märka upp dem så att jag kan hålla isär dem??
Grattis till kullen hälsar en stolt morfar Kotten med matte 
Ser fram emot fler bilder på de små dunbollarna och den stolta modern.
Tror de som har vita märker dem på klorna med nagellack.
/Elisa
Tack;))) Morfar kan vara stålt! han har fått ett gäng mjukisar till barnbarn och de har temprament som små tigrar;))
#41 ja det har jag gjort, men det försvinner direkt…
kan berätta att jag försökte fota de små, men mamma hämtade dem hela tiden hahaha får avvakta lite;))
Sååå fine. Gratulerer så mye med de små. Så deilig at alt gikk så bra.
Neida det fungerer med negllakk. Farge hele kloen og blås litt så den tørker godt før du legger ned bebisen igjen
Det sitter ganske mange dager det.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack;) ska göra det!;)

jag hade knallblått och knallrött nagelack till mina och märkte dem på klorna, behövde fyllas i ca var 3:e dag

Märker svanstippen och har bara behövt märka om 2-3 ggr under hela deas märkta tid. Mkt bra system då mamman inte så ofta tvättar tippen och man alltid ser den lätt. Olika färg till alla bebbarna.