Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 3743 ggr
simbasimba
0

Söker efter en siames/oriental hane.ung eller ompl

Jag saknar min gamla fina kloka Simba som har bott med oss i 8 år ,de senaste 2 åren tillsammans med Mimmi.

Nu vill jag hitta en ny Siames eller Oriental hane. Både omplacering  eller ung katt är intressant.

Utseende är inte det viktigaste men mkt bra om den är klok-vänlig och trygg.

Jag bor i en stor våning utrustad på ett kattvänligt sätt.

MVH  Eva

carinbrack
0

Det finns en ljuvlig crememaskad kastrat som ska omplaceras, läs tråden "Vacker crememaskad myskille".

Nilla
0

Är det Marias vänninna från Göteborg som hittat hit? Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Millimina
0

Jag har en mysig choklad oriental kille som är flytt klar.

http://milliminas.se/b-kullen11v.html

Bor du i närheten av Göteborg så ska jag ner dit första helgen i december och kan ta honom med mig… Flört

tuska
0

#3 Din choklad kille är så fin.

Hoppas ni får en bra resa och att inte min katta blir allt för jobbig som du vet låter hon lite.Skrattande

Zandrinos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en chokladspotted hane till salu, den ljusare på bilden. Han är 12 veckor gammal. Hans bror ska flytta till Stockholm om 3 veckor.

yahtzeecats
0

3-årige Caesar, född 2007, är en jättego, social och tillgiven crememaskad siameskastrat som tyvärr söker nytt hem, pga att husse snart blir sambo och hon är allergisk. Caesar är en pigg ungdom som älskar att gosa, leka och mysa - han vill alltid vara med där det händer saker och där husse/matte är. Han är en glad positiv kattkille som vill dela vardagen med en kattkompis, han har bott tillsammans med två huskatter och tyckte mycket om dem. (De har fått andra hem där de kan gå ut, Caesar är dock innekatt).

Caesar har SVERAK-stamtavla, är vaccinerad och hans föräldrar är S*SeeSoo Lucky Mojo och CH S*Yahtzee's Sweet Sensation.

Kontakta gärna för mer info: yahtzeecats@gmail.com eller tel: 0735-39 66 99.

carinbrack
0

carinbrack
0

Spotless
0

Hemma hos min mor i Solna/Stockholm finns en urtrevlig balinespojke på 6 månader. S*Spotless Fabian BAL b (chokladmaskad) heter han och han är överlägset en av de trevligaste katter jag träffat (föder själv upp CRX).

Mer om Fabian hittar du i denna tråd: Fabian och lillebror Helge

Sophranos
0

Hej!

Hos mig finns tre hanar till salu som är leveransklara.

En rödtabby siames

En cremetabby siames

en lilatabby siames.

Har ingen bild att sätta in då jag sitter på jobbet, men är det intressant så kan det ordnas =)

Mvh Maria

clali
0

Och så har vi vår Sibbe som söker nytt hem. Se tråden "Gosig siameshane söker nytt hem" under omplacering.

Mvh

Claes & Marie

Nilla
0

Oj, så många vackra katter…Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus