Små blir stora...
Lite uppdatering på mina underbara missungar som letar nytt hem…
Först ut är Conrad. Världens mysigaste! Han ska mysa hela tiden och han "bonkar" på en så fort man sätter sig ner. Vill du ha en mysmisse så är Conrad något att satsa på! 
Sen har vi brorsan Cnut. Han lever verkligen upp till sitt namn! Han älskar knutar av alla dess slag. Skosnören eller en ihopknuten soppåse kvittar. Knut som knut tycker Cnut! Full i bus och vill alltid vara först med att kolla…
Sen tar vi Clas. Ytterligare en kurrmaskin. sova i famnen nära, nära och kurrar så det nästan skär sig…
Calle får bli sista killen ur denna kull. Full i bus och nyfiken till tusen! Älskar att undersöka och busa. Men han kommer gärna och kryper upp i knät när jag sitter i soffan på kvällen.
Sen har vi lilla fröken Cornelia. Tåfetischen… Hon bara älskar barfotafötter! Man kan ju alltid snutta på en lilltå tycker hon… Hon och Beata brukar tävla om vem som kan ligga närmast mitt ansikte…
Detta underbara gäng är födda 2010-07-04 och är efter S*Vildbackens Fester och CH S*Nova Star Mercedes. Cnut, Conrad och Calle är BAL b21, Clas är BAL b och Cornelia är BAL h21.
Benjamin är den som finns kvar från parningen GIC S*Nova Star Spader och CH (N)Coco Chanel's Spotlight som såg dagsljus 2010-06-17
Han har utvecklat ett temprament som jag gillar! Han är med där det händer saker och kommer och möter innanför dörren! Han har en underbar choklad färg, är som en gående chokladbit…
Sist ut får bli tjohalia som ska stanna bli! Beata vild som bara…
Underbara allihop! 

Me like, men fasligt synd att Benjamin e en kille.

/Elisa
Clas, vilken skönhet!!!! superfina allihopa :-)
Så store og fine de er!

Så store de er blitt, syntes ikke det er lenge siden de var bitte små:-))
Også er de jo så nydelige

Jättefina bebbar!!! Kusinerna hälsar :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

<3
Vad fina! Det låter som ett härligt gäng!

Såna fina busfrön
Tack alla!

De är underbara..! Kan inte fatta att de inte hittat nya hem ännu. De är de mest trevliga, sociala kattungar jag träffat. Och dessutom ser de inte så tokiga ut och har en trevlig stamtavla om man vill avla vidare på långhår.. Långhårsuppfödare borde se sin chans.. ;)
Kanske lite partisk men ändå..;)

Så snabbt de væxer! :) de har blivit stora men ær søta som små trollungar. Måste vara super att få mysa med dem varje dag! :)

Jätte fina 

Vilket jättefint gäng, det är jättekonstigt att de inte alla är tingade än. Håller tummarna att deras drömmattar och -hussar kommer och adopterar dem snart!
putt…..