Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1126 ggr
BeritChr
0

Flere lodjur / gauper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lyst å vise dere litt bilder fra Polar Zoo turen vår. Var helt fantastisk å komme så nær disse vakre dyrene. Bare sitte å studere dem, leken blant ungene og moren. Legger ved en link også, til hele albumet. Tror det skal gå an å se alle bildene der Glad

http://www.facebook.com/album.php?aid=53655&id=685941219&1=0d3d6f3f84

BeritChr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Et til Glad

BeritChr
0

Gauper Nå tror jeg at jeg klarte å legge linken inn her, på en rett måte. Har ikke helt skjønt alle funskjonene enda. Litt annen type forum enn man er vant med Skäms

MalinL
0

Åh så vackra, vilka härliga bilder!

Zandrinos
0

Sååå finaGlad

kalindas
0

Superfina! Kyss

/Elisa

Lejonhjarta
0

Så vackra bilder!! Synd dom inte e lika trevliga som dom ser ut. Rejäla jägare dom där små kissarna, men otroooligt vackra!!

Helenaf76
0

Underbara kissar!! <3

Missannas
0

Jättefina!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

SacredSouls
0

Glad Så flotte bilder.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

marysiam
0

Hej! är du släkt med joakim chruickshank? det är inte ett så vanligt Namn..Glad

BeritChr
0

Jeg er gift Chruickshank, så da er han sikkert i slekt med mannen min. Om denne Joakim er norsk eller har norske foreldre………..

Hele Chruickshank gjengen i Norge er i familie med hverandre etter det jeg har skjønt, men en stor familie Glad

marysiam
0

Killen som jag känner bor i sverige, i Karlstad;) Han är också mkt djurintresserad precis som jag.. ska höra med honom om han har släckt i norge;)

BeritChr
0

Er nok mye mulig han har det,ja. Vet Håvar (mannen min) har familie på i Sverige :-))

Etternavnet er egentlig skotsk.

Chruickshank