SunnaSouls bebbarna :*
Nu börjar de bli riktigt stora mina tvillingar
hela 14 veckor och det är dags snart för den ena att flytta till sitt nya hem.
De kommer att ställas ut i varberg ,så de ska bli spännande och se va dommarna tycker om dessa två.
men lite sköna bilder ska ja dela med mig av :*
Har utställningen varit eller sska du iväg?
Berätta hur det går, de är jättefina

ja ska iväg nu den 23 okt :) så berättar hur de går .
De er nydelige begge to,men jeg liker best søsteren
Hun blir vel boende hjemme?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Underbart vackra! 

De är underbara <3 <3 <3
jättegrattis dom ser underbara ut
Rithwa
Ska bli kul att se dem IRL i Varberg den 23:e!
Supervackra båda två! 
/Elisa

#7 Håller med dig Elisa. Vi kommer få hård konkurans helt klart!! 

Nydelige kattunger!
Ja dom är superfina! Tänk att de är så stora nu och snart flyttar det lilla blåbäret! Det har du gjort bra Gabriella!

Jättefina, tror det blir många ungdjur på utställningen
Tack och lov att man inte tävlar med nåt ungdjur i Varberg. Man hade inte haft en chans mot dessa två. De är otroligt fina bägge två, Gabriella! 
Superfina båda två! Lycka till på utställningen! 

Jepp, vi kommer att få d tufft på ungdjursfronten. Å så som min "kärring" ser ut så kan ja inte jubla heller.

tack alla för fina kommentarer! Jo det blev två verkligen super fina bebbar efter en stilig far o mor :* För att va första kullen o helt ny inom detta så e ja mer än nöjd o jätte stolt :D
Hihi ja det verkar vara många ungdjur *gulp* så de kommer bli väldans hård konkurant tror ja! o ja som har så dåliga nerver för detta märkte ja nu när ja ställde ut min hona :*
Lycka till i Varberg med sötnosarna! 
Har du ingen bild på den blåe snyggingen då han visar båda öronen? 
/Elisa
jag är glad att det är balineser jag sysslar med tihi. Men du Gabby var ju så söt och var nervös för mig med :-) tror nog att du kommer vara lugnare i Varberg. Puss på dig

jovisst :) här kommer en framifrån….lite suddig men man ser de fiina öronen :*
Det är inte bara öronen som är fina. Hela katten är vacker! 
/Elisa

ja han e rätt snygg det måste ja hålla med om 

Oj, vad snygg!!! 

Han e ljuvlig!

Lillkillen kan komma hit 

hihi då blir nog de snart nya ägarna lite ledsna i ögat…som de väntat ;) :*

#25 Äh det lider ju inte jag av 
Han är gudomligt snygg!
Risk för att låta tjatig.. VILL HA HEM NUUUU!!!
Måste hålla med alla här… GRATTIS till mycket söta kattungar och tack till Elisabeth och Lotta som tjatade sååå om detta lilla blåbär :)

E ju lite så med er killar att man måste komma med rätt så grova vinkar för att ni ska förstå. 
E ett snyggt blåbär ni kommer hem med sen.
Synd att han e släkt med våran lilla annars hade vi stått i kö för parning.
#28 Det var ju bara för att jag ska få ha Sigge i fred. 
Gabby, han blir verkligen bara bättre och bättre för var vecka! Längtar efter att få klämma lite på honom i Varberg. Och vackra syrran också. 
#30 då får du be snällt ;) kontraktet skrivs på lördag sen är han vår och sen har du anna och wibekke med flera som vill ha
hehe jo men vi kan säga såhär… du lånar blåbär och jag lånar sigge :D
#29 haha mjo det kan ju ta ett tag för oss att inse vad som är bra för oss… men ni får skaffa en till hona så kan ni låna :D

Har ju 3 honor men alla e släkt m Sigge.
Får se vad d blir härnäst men e inne på oriental som nästa……
Dom är verkligen vackra din kattungar. Jag blir ju också så stolt för mormor är från min uppfödning. Visst blir det så!!!!!
Rithwa

De är verkligen speciellt fina, båda två!
De er såå fine begge to.
Elsker padden jeg og skulle gjerne sett litt flere bilder av henne også 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jätte fina 

Ska bli spännande och se hur lång tid de tar för henne att vänja sig vid min hund ;-)
Hon är supervacker! 
/Elisa
Hur mycket väger shiva nu? får han mycket social träning :D
VILL HA HEM NUUUUU!!!!!!

Bara drygt en vecka kvar Micke. 

#40 Nu väger han 2- 2 .2kg ;) o är 14 veckor :* så det e ingen liten kille ni får hem.Men wow va snygg han är!som lotta skrev,han blir bara vackrare för var dag som går!
Alla som kommer hit lyfter o leker med honom hihi :) så massor av social träning får han :*…
Usch nu e det bara 1 v kvar innan han åker…:/
du vet att det bara är att komma. är vi hemma är dörren öppen. lotta och jörgen hittar hit så du kan ju åka med dom *visslar oskylldigt* :D
jag kan inte stava… ett L bara ett L
#43 Klart vi tar Gabby med oss när vi hälsar på nästa gång. 

åh så vacker tjejen är och underbar färg
Nydelige