S*Broddans Kill Bill kull 8 v.
Nu har bebisarna bilvit 8 v. (i måndags). Dom växer så det knakar hela högen.
Först ut har vi Bill, crememaskar SIA variant. han väger nu 1152 gr. En stor och väldigt gosig kille. spinner och tycker om att bli kliad på magen!
Sen har vi Elle. En blåsköldpaddstickad tjej, som nu är uppe i 974 gr. Hon är ett riktigt litet busfrö!
Black mamba, här hemma går hon under namnet paddis. 1077 gr, Detta är en liten blåsköldpadds dam som har väldigt bestämmda åsikter. Är hon missnöjd med någonting så får alla höra det! Ett riktigt charmtroll!
Beatrix Kiddo är en blåtabbymaskad siames variant flicka. Hon väger nu 1019 gr. detta är ett riktigt litet busfrö bästa kompisarna är bill och oren ishii.
Snake Charmer är en blåtickad kille, med sina 1209 gr. så är han störst i kullen! Han är en riktig charmör som varvar mellan att brottas med paddis, och ligga och gosa i knät.
Och sist, (och minst på 949 gr) så har vi den blåtickade damen O-ren Ishii. Detta är även det ett riktigt litet busfrö, och den enda i kullen som är tingad än så långe. :)
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Underbara! 
/Elisa
Åå så fine alle sammen. Lille Bill er en skikkelig hjerteknuser.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh, paddan där….

Vilka fina bebisar!

Hjärtegryn
Gullungar 
Jättefina! 

Sötisarna!!
De är verkligen jättefina! En härlig skara. Paddisen är ju bara för söt.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Åh!! <3 <3

Åh mina små pluttar! :P
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Otroligt fin kull!

Nu är pipisarna hela 9 veckor och vacinerade. det börjar verkligen bli full rulle.
Söta Bill, leker för fullt med nanny miss mii hela dagarna. han har tuffat till sig på sista tiden, så nu är det full fart även på denna creme kille.
Black mamba, eller Paddis som hon kallas här hemma. den tuffaste av alla. skriker för full hals när någonting inte går som hon vill. sover gärna i knät, men bara när hon får bestämma det själv.
O-ren ishii. Den enda i kullen som är bokad. hoppar gärna upp i knät och ligger där en stund och spinner, Annars är det full fart med syrran beatrix.
Snake charmer, Han lever verkligen upp till namnet. gulligare och charmigare kille får man leta efter! Gosar och busar så det står härliga till!
Beatrix Kiddo. en riktig busfröken. brukar sitta i blomkrukan och smyga på sina syskon. bästa kompis med O-ren ishii. även denna dam spinner ljudligt i knät
Elle Driver. en jättesöt paddfröken. kullens lilla prinsessa, hon tycks tänka efter en gång extra innan hon gör någonting. men när hon väl kommer igång med buset så är det full fart!

Så jättefina!
Flotte kattunger
Åh, bill <3

Tack :)
#16 Bill är ett riktigt charmtroll :)

Ååååh så fina! Blev kär i Elle på en gång!
De är så fina hela gänget men på min första plats, med knapp marginal, ligger Snake Charmer 

Så fin gjeng! Bill er min favoritt. Han ser så god ut.

Så fina så fina!
Paddis!! 

Ja å det är många katter kvar som letar nya hem
*blink blink*

Men åh, säg inte så! 

håller för öronen
Väldigt ovanlig = unik blandning i den gottepåsen!
Vilka härliga knattar

Ja dom är bra härliga. Helst skulle jag ha kvar alla bråkstakar :) Jag funderar på att ha kvar Snake som kastrat, han blir finare å finare för varje dag :)

åhhh Elle är ju supersöt….åhhhhh

Ja hon är en riktig sötnos, i temperamentet med. Lite mer försiktigare i leken än sina syskon. Istället för att mosa runt på brottningslek så kan hon sitta och slå på sina piprensare, och hon älskar att krypa upp i knät för att gosa och sova.

Nu är pipisarna 11 veckor störst är Snake Charmer väger 1,6 kg och minst är Ishii på 1,2kg
Snake Charmer stannar nog hos Emelie

Bill ska flytta til CissiEmelies kompis i Sala

Black Mamba (Paddis)
Är det ingen som behöver en 1,4kg prinsessa på ärten ?

Lilla söta Elle behöver också en ny familj

Sist men inte minst Beatrix som också letar ny familj
Sötnosar!
Hoppas de får flytta till fina nya hem.
Ååå!For en skjønn prinsesse på erten.
Superfine bebiser dette her.

/Elisa

Nya bilder, härligt 
Jag förstår om ni behåller Snake Charmer för han är min favvis i kullen även om de andra inte kommer långt efter.