Iris har svalt en handboll ;-)
Nej men lilla gumman, min envisa lilla lila balines Iris som vägrade att omplaceras ska nu få chansen att få bli mamma en gång till!
Hon är nu i vecka 6 enligt mina beräkningar men hon är lika tjock NU som hon var i v 9 med förra kullen!
Jag hoppas att det är färre men större ungar den här gången istället för 7 pyttesmå. Brukar de precis som människor få större magar ju fler dräktigheter? Alltså att det syns tidigare i dräktigheten?
Ska försöka ta en bild sen så ni får se sötmagen!

Vad gulligt! Går och hoppas på att Naggis och Silla med ska vara dräktiga :) För naggis är det andra gången så kanske syns tidigare på henne med då!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Spännande 

Oj det blir många bebisar det där, de ökar i vikt de sista 2 veckorna
jag gissar på 7 st

ja med tanke på att det bara har gått 2/3 av dräktigheten så är det en rätt rejäl mage tycker jag!?

Vem är pappan?

min Casper igen
Bra mage det der
Ser ut til at du og Iris får litt jobb framover 

#8 Han är underbart fin, Casper

Ser ut att bli några stycken!
Store kull er et sunnhets tegn 
Kunne jeg ønske,så skulle alle hunnkatter fått max 5 i hvert kull,aller helst ikke mer enn 4,men det kan man jo ikke bestemme:-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ja herregud jag undrar hur hon ska se ut om några veckor!? Bara nu sen jag tog korten har hon blivit mycket större!
Hon äter som en häst också så det går väl åt mycket näring!