Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 3725 ggr
oscarsine
0

Blue + Matti bebiser:-))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fredag, var bebisene mine 3 uker:-) Foreldre er CH (N)Manhunter's News From Heaven, OSH a & IC FIN*Quan KuroShiro JW, OSH n 03, eller Blue og MattiKyss 5 stykker er de, og det eneste jeg mangler her, er litt mere hvitt…..men det viktigste er at alle er friske og raske:-)

Blue er en super mamma, mens pappa Matti tar livet mere med ro, og heller slapper av i sofaen:-))

Jeg er super fornøyd med endelig å ha Blue-bebiser igjen, og mesteparten av dagen går til å sitte å se på dem, de er jo så herlige i denne alderen:-)

Sender med litt bilder av skjønnheten mineTungan ute

Først ute er (N)Manhunter's Carbon Black OSH n, jente

Nok en jente: (N)Manhunter's Key To Glory OSH n

Så min lille favoritt: (N)Manhunter's Look At My Face OSH b 03 - jente 

Så min første siameser: (N)Manhunter's One Too Many SIA?? - gutt

Og en blå sjarmør: (N)Manhunter's Too Much Blue OSH a

Må sende med et bonus bilde av lille gullet…. Og ja, hun blir!!!!

kalindas
0

Superfina! Kyss

/Elisa

Lejonhjarta
0

Åååå, sicka sötnosisar!! Håller med att dun favorit e ursöt men den blåa e ja svag för. Blått e fint!

Fielie
0

ja look at my face, vilket sött ansikte.Kyss

Helenaf76
0

Å vilka sötnosar!! <3 <3 <3

Liljekatten
0

Åh, vad fina de är! Den chokladvita tjejen tycker jag inte att du ska behålla utan du kan skicka henne till mig i stället. Kyss Jag letar ju efter en vitfläckshona till avel. Glad

oscarsine
0

Takk skal dere ha:-)) Jeg syntes jo de er verdens penesteTungan ute men det gjør man vel om sine egne;.)

#5 Jeg trenger en hvitflekk hunnkatt jeg også, og dessverre kom det bare enFlört

Avenacattery
0

Så søta små, kul att se bilder på dem hær! :)

Liljekatten
0

#6 Attans, kunde du inte beställt två minst? Flört

oscarsine
0

#8 Jeg hadde gjerne tatt alle 5 med hvitt, men ikke lett å få det som man ønskerFoten i munnen

SacredSouls
0

KyssKyss Så fine bebiser Pernille. Jeg forstår godt at hun lille jenta blir. For et herlig oppsyn.Hun er kjempefin.

Liker han lilla ? SIA  gutten din også veldig godt jeg.Men det er vel ingen bombe at jeg gjør Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Åh, puss på domKyss!!!!!

prodigy
0

Ah, helt gudomligt fina! Vilka fina färger!

Siameshona
0

Åh, så fina. Man vill bara pussa!!Kyss

origirl
0

Kjempe flotte var de :) Key To Glory , Look at My Face og Too Much Blue har liksom det lille ekstra Glad

Mockfjardingen
0

Åh, de är så fina!!! Grattis Pernille till vidunderliga bebisar! Jag tror inte jag behöver säga vem som är min favorit…

Attacks
0

Du er så flink til å finne på navn,at kanskje du skal få lov å finne navn til noen av mine en gang i fremtiden Skrattande

Syns du gjorde et fantastisk valg med å beholde lille ku-snuppa Kyss De andre er også vidunderlige skjønne,men hun har stikket seg ut helt siden første bildet.

Tenk så gøy det blir med henne i fremtiden Flört

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Attacks
0

#10 Den der musemannen er ikke enkel.Den har vært gjennom alle fargene unntatt creme og rødt for min del. Men nå står jeg igjen med sjokolade……men så sier du lilla? Kanskje han er lilla? Det vi mente helt fra starten. For Blue liker å lage lilla gutter Tungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#17 Nei jeg heller nok mot både lilla og sjokolade jeg også. Skrattande

Han er jo veldig mørk på ørene.. hmm.. sjokolade ører og lilla nese.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

BeritChr
0

Så nydelige de er, og spesielt den jenta du skal beholde Kyss

oscarsine
0

Takk skal dere ha alle sammenTungan ute De er allerede begynt å krabbe høyt og lavt, typisk Blue-bebiser, de er så morsomme:-)

#18 Kanskje vi må finne opp en ny EMS kode til han.-) Rart Blue skal komme med en sånn vanskelig i hvert kull hehehehehe

Liltith
0

Härliga hela bunten och alltid roligt med fler vitfläckar =)

MijmuPix
0

Åh så fina! Grattis till en härlig kull! Glad

Hightops
0

Mycket fina bebisar! Grattis!

[hakkapelitta]
0

Key to glory är min favorit Kyss

Puss från tante Jenny

oscarsine
0

#24 Ja hun er ikke så dum hun:-)

Glory pusser tilbake til tante JennyTungan ute

namsooks
0

Så fina!!!!!

Såklart är siamesen min favvo!

oscarsine
0

Jeg har hatt siameser ekspert på besøk idag, og hun mener også at siamen er sjokoladeTungan ute 

#26 Trenger du en sjoko siamgutt, Maria?? En sikkelig "skapsiameser"Tungan ute

MalinL
0

Så fina!

namsooks
0

Pernille…locka mej inte!!!!!!

oscarsine
0

#29 Kommer du på Norak?? Da kan du jo komme og titte på demFlört

Attacks
0

Jaaaa, juhuuu, sjokolaaaaaaade Skrattande Bedre enn blått,men det ble ihvertfall ikke lilla,Pernille Flört

[lisme]
0

De er skjønne allesammen, men Key To Glory er min favoritt Kyss