Tror de flesta bicolourfolket "hänger" här mer eller mindre. Jag har avlat bicolour, pausar just nu.
/Elisa
Vi har hatt planer om å få fram noen bicolours(langhår) og syl, men akkurat nå ser det ut til at det ikke blir sånn
Jag avlar vitfläck.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Jeg avler også hvittflekk
Pernille.

Vi planerar en parning på våra sötnosar Fancy OSH och Kelso sys, om det blir något vet man aldrig.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Får svara "kanske" på den frågan. Får se om det blev nån parning mellan Pang och Eddie. :-)
Jag har haft tre kullar med vitfläck. Just nu har jag inte någon vitfläck att avla på, men jag letar. Kommer gärna para med vitfläck också om jag hittar nån fin hane.
Här bor 3 bicolourer och det kommer att komma kullar framöver. Planer smids =)
Hm kan en flicka ersätta en pappa? Inte i avel iallafall
…
nej, men hans gener förs vidare;)) det är så jag tänker;) Han är väldigt speciell och hoppas på att hans bäbisar blir så också;))
Väntar kull om 3 veckor mamman er b 03 så der kan komma ungar med hvit på.

Jag avlar också lite på vitfläck. Faktiskt så hämtade jag hem min nya hona ifrån Tyskland igår;)
Siamesis Mon Amour, OSH b 25 03. Kallad Ami..
Hoppas att det kommer att finnas några snygga vitfläckskillar för henne att välja på i framtiden!!
Vad kul att ni är några stycken endå =) Tycker det har varit svårt att hitta.
#13 Din lilla tjej är helt underbar, har kikat på henne på nätet innan 
Jeg har jo også noen sånne planer,men sålangt har der bare kommet blåtabby SYS.
Står jo på hjemmesiden" a touch of white",så det er vel ikke meningen jeg skal lage så mange 
Nei,fra spøk til alvor,jeg ønsker alltid å ha minst en hvitflekk i mitt avlsprogram.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#13 ÅH! Vilken skönhet!!!! Jag är helt förälskad!!! Grattis till henne! 
#13 Så fin! 
Farligt söt! 
/Elisa

#13 Mummmmmmmmmma!

Väntar en kull sys/sia v. 42 (SNART!!) 
efter S*Hoffens Kelso (sys n 03) och min S*Di Novus Hey You (sia n 21)
Jag är väl en av de få som inte avlar vitfläck här då.