Siames iFokus

Siames

Etikett: tillsalu
Läst 1694 ggr
hkr30
0

Nu Måste Archimedes " hitta hem "

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Merlin flyttade för ca 2 vec sedan. Såååå underbart så hamnade han i Piteå, typ 1 mil ifrån mej. Känns mkt bra att mina älsklingar hittat fantastiska hem.

Tuuuuuusen tack till " stjärnfallet" för bilden av Kenai. Sätt gärna in den här på sidan och visa upp hur otroligt vacker han är !!

Så….Archimedes har ännu inget hem.Som marknadsknalle åker jag runt överallt och ska nu till helgen på rättviksmarknad.Ska annonsera imorgon på blocket att resa mellan rättvik och piteå kan ordnas. Hoppas innerligt att någon faller för honom. Många har ringt på merlin men ingen på Archimedes. Ändå är de kopior av varann, förutom att Archimedes har Tofsar/polisonger.

se bilder på min hemsida: www.duchess.se

Någon på saiten som är intresserad ?? Ring i så fall. Lånat dator idag, min e trasig, så jag kan inte kolla av dator så ofta.

Önskar verkligen att han också får ett hem snart. Han är ca 4 mån och inom 2 mån vill han säkert para sej med sina syrror…och då blir det ju Kastrering.Det vore sååå synd då han har ett fantastiskt stamträd med kanel i släkten, dvs om ngn vill ha honom till avel.

0762050393/ Helena

hkr30
0

glömde skriva: På bilden ovan är det Merlin som är längst fram och Archimedes inne i kojan

pappa till Kattungarna är Coleus, nu boende hos monika, skellefteå. Han är vacker röd :) samt mamma Jamguri, brunspotted. Tyvärr avliden i sjukdom samma dag hennes kattungar fyllde 12 vec. Bilder på mamma och pappa finns på hemsidan

kalindas
0

Han är jättevacker! Kyss
Hade jag inte haft huset fullt skulle jag nog kunna tänka mig honom. Men nu får jag bara titta på bilderna av snyggingen! Glad

/Elisa

Nilla
0

Han är ju alldeles underbar! Otroligt vackra kissar båda två. Håller tummarna för att han hittar hem snart. Visa gärna fler bilder för oss som sitter här och dreglar…Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hkr30
0

Så här ser Archimedes ut idag..

hkr30
0

en till bild..

hkr30
0

Mina älsklingar Belle och Odette…

kalindas
0

Vilket lejon! Kyss

/Elisa

hkr30
0

slutligen min favorit; Toulouse. Han skulle egentligen säljas men….ja, utan han vore mitt liv en katastrof….han är sååå fantastisk och pratar jämt…..

hkr30
0

…Archimedes igen…några vecor yngre än idag…Glad

[lisme]
0

Nydelige katter! Håper at Archimedes snart får nytt hjem