Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1260 ggr
adzriel
0

Måste bara berätta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt namn är Maria och jag är ny på sajten. För nästan ett år sedan ( blir ett år sedan sista oktober) så hämtade jag hem "Pablo" och " Smilla" från Liljekattens.

De trivs superbra ihop och har blivit sådana vänner.

Och jag blir bara mer och mer förälskad i dessa katter och övertygad i mitt val av ras. Min bror har siameser och det var genom honom som jag lärde känna rasen och dess temperament. Och nu med mina egna har jag blivit helt övertygad att dessa katter är helt underbara.

Jag försker få in en bild när de liggar och kramar varandra.

adzriel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte riktigt vad jag gjorde, men bilden blev väldigt lång smal.

Försöker med en bild till.

Lejonhjarta
0

Så fina dom är! Vad roligt att d går så bra med dom.Kyss

Är inte heller en stjärna att lägga in kort men Lotta eller någon annan duktig kanske kan få ordning på kortet.Flört

prodigy
0

Så fina de är!Glad

kalindas
0

Så fina de är. Kyss
Har du sett Smillas barnbarn här på sidan? Liljekattens Noya är dottern. Glad

/Elisa

hecajon
0

MyskatterGlad

MalinL
0

Så fina. Glad

Liljekatten
0

Hej Maria! Vad kul att du hittade hit och jättekul att se bilder på Smilla och Pablo! Kyss Jag är så otroligt glad att de funkar så bra ihop. Vi hade ju problem med att Smilla var så dominant här hemma och det var ju därför vi fick placera om henne. Att kastrera henne och flytta henne tillsammans med en hankattunge verkade vara bästa lösningen och det ser vi ju bevis på här. Glad Pussa på gullisarna från mig!

Helenaf76
0

Så mysigt!! <3

alltidsiames
0

Fina kompisar som myser i soffan!Kyss Roligt att se Smilla igen som väl var den första SYS jag nånsin sett på bild.

SacredSouls
0

Hei og velkommen hit til ossGlad

Så koselig å høre at Smilla trives så godt med sin kompis.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus