Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 614 ggr
Zygots
0

KRISLÄGE!!!!

HJÄLP!

Jag har en honkatt (norskskogkatt) som fått kattungar och inte har någon mjölk
Finns det någon "amma" i Göteborg med omnejd som skulle kunna tänka sig att ta sig an någon kattunge!
Kontakta mig omgående på telefon 0520-661986, eller 070-7730658, eller zygots@telia.com

Tacksam för hjälp!

Celia
0

Vad bra att du la upp detta här också, man vet ju aldrig var hjälpen kan finnas. Håller tummarna för att det ska lösa sig!

Zygots
0

Hej alla gulliga människor.

Här kommer lite ny info om läget.
I natt har kattungarna legat och tuttat hos mamma. Jag har inte velat röra dom, men dom har inte skrikit eller varit "loja". Jag har också fått mass mail och sms och telefon ifrån personer som är villiga att rycka in och hjälpa till.
Jag är helt förstummad över all välvilja som finns, helt fantastiskt!
Så nog finns det en SUPERFIN sammanhållning ibalnd oss kattägare när vi behöver varandra, det har jag VERKLIGEN sett prov på här.
Jag har fått kontakt med en uppfödare i Göteborg som har kattungar också födda den 8/3 som mina. Hon har en annan ras och jag är SÅ tacksam över erbjudandet. Ifall det inte verkar ha gått åt rätt håll i natt så skall jag göra ett försök med att ta kattungarna till henne.
Jag återkommer igen när jag har kollat vikterna (utan att störa dom för mycket).

Igen TUSEN TACK, DETTA ÄR HELT FANTASTISKT, vilket stöd!

//Annika

Celia
0

Hej Annika

detta var mycket glädjande att läsa. Du ska se att detta kommer att gå jättebra - och vad bra att det finns 'beredskap' i din närhet. Fortsatt lycka till och pussa pälsmagarna :)