Siames iFokus

Siames

Etiketthobby
Läst 3786 ggr
alltidsiames
1

kattörhängen

En affär i Malmö, India på triangelns köpcentrum, säljer så coola kattörhängen. Huvudet och framtassarna är på örat och bakom örat kommer svansen och baktassarna. Måste ha!!!!! De kostar visst 200 pix.

ChanelBM
0

Jag trodde det var örhängen för katter… Hemska tanke. Så fel det kan bli!Skäms

Siameshona
1

#1 ja,usch! trodde oxå det var för kissarna. Har sett hundar med örhängen. Sjukt!

alltidsiames
0

Nej, detta är örhängen för kattokiga människor :-)

Bunn
0

Tänkte samma tanke som #1 och #2 när jag läste rubriken, men efter att ha läst sälv inlägget så "föll poletten ner"

Lejonhjarta
0

Å så fräckt! Köp några till mig å kom upp å ha trevligt med oss i Varberg i oktober. Skrattande

ChanelBM
0

Blir det lika kul i Varberg i november?…

En väninna o jag tänkte checka in på Varberg Asia Spa i november. En kollega fick det i present av sina döttrar o efter att ha hört hennes lyriska berättelse om hur det var så blev jag såld. Å billigt äre oxå. Kanske ett alternativ för er som skall på kattutställning  Flört

Liljekatten
0

Var det nåt liknande dessa, Pia?

Eller dessa? Tungan ute

Jag köpte nyligen de här örhängena. Visst är de lite siameslika? Glad

Lejonhjarta
0

Men ja vill me ha!! Skitsnygga! Har siamesörhängen i silver inköpta på Albrekts guld. Som sitter nära örat med en plopp så ja slipper ta ur dom när ja sover. Men man kan ju inte få för många.Flört

Attacks
0

De siste likte jeg:-)) Ligner på et smykke jeg kjøpte på Agderkatten. Men jeg tåler det dessverre ikke,hele halsen min reagerer med å bli grønnfarget :(

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

alltidsiames
0

Jaaaa! Så fina! Såna ska jag köpa. Nu blev jag glad igen fast min gossekattunge just har flyttat och jag sitter här med tårarna i halsen. Kyss

Lejonhjarta
0

Ojdå, så jobbigt!Rynkar på näsan Kram på dig!Kyss

Liljekatten
0

#10 Gå in på www.kattprylar.se och kolla. Där finns de för 129:-.  Jobbigt att lillgossen flyttat. Rynkar på näsan Jag skickar en tröstkram!