kattörhängen
En affär i Malmö, India på triangelns köpcentrum, säljer så coola kattörhängen. Huvudet och framtassarna är på örat och bakom örat kommer svansen och baktassarna. Måste ha!!!!! De kostar visst 200 pix.

Jag trodde det var örhängen för katter… Hemska tanke. Så fel det kan bli!

#1 ja,usch! trodde oxå det var för kissarna. Har sett hundar med örhängen. Sjukt!
Nej, detta är örhängen för kattokiga människor :-)

Tänkte samma tanke som #1 och #2 när jag läste rubriken, men efter att ha läst sälv inlägget så "föll poletten ner"

Å så fräckt! Köp några till mig å kom upp å ha trevligt med oss i Varberg i oktober. 

Blir det lika kul i Varberg i november?…
En väninna o jag tänkte checka in på Varberg Asia Spa i november. En kollega fick det i present av sina döttrar o efter att ha hört hennes lyriska berättelse om hur det var så blev jag såld. Å billigt äre oxå. Kanske ett alternativ för er som skall på kattutställning 
Var det nåt liknande dessa, Pia?
Eller dessa? 
Jag köpte nyligen de här örhängena. Visst är de lite siameslika? 

Men ja vill me ha!! Skitsnygga! Har siamesörhängen i silver inköpta på Albrekts guld. Som sitter nära örat med en plopp så ja slipper ta ur dom när ja sover. Men man kan ju inte få för många.
De siste likte jeg:-)) Ligner på et smykke jeg kjøpte på Agderkatten. Men jeg tåler det dessverre ikke,hele halsen min reagerer med å bli grønnfarget :(
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jaaaa! Så fina! Såna ska jag köpa. Nu blev jag glad igen fast min gossekattunge just har flyttat och jag sitter här med tårarna i halsen. 

Ojdå, så jobbigt!
Kram på dig!
#10 Gå in på www.kattprylar.se och kolla. Där finns de för 129:-. Jobbigt att lillgossen flyttat.
Jag skickar en tröstkram!