Till er alla!
Är så vansinnigt trött av alla kommentarer jag läst på sistone här i forumet.
Om ni som nu vill ha era katter som utekatter bemöter oss andra och våra åsikter och råd med respekt får ni respekt tillbaka! Man ska väl för i h%##%#^#te inte behöva tassa på tå och vara rädd för att säga vad man tycker?!?! Ge råd om rastgårdar och koppelpromenader etc utan att bli kallad för kattsnobb och dylikt!!!
Jag har min åsikt och jag står för den! Det är fritt land så alla får ha sina åsikter. Men ni som nu "tappar bort" era katter för att ni har dem ute, kanske tycker det är ett känsligt ämne… Men det är inte mitt problem! Jag har aldrig tappat bort en katt.

Bra skrivet, håller med! 

Och vise värsa antar jag, då du bara skriver att vi som har våra katter ute ska visa er innekatt-ägare respekt.
E jobbigt att höra påhoppen hagla från bägge läger tycker jag. Lite synd för vi har så mkt annat glädjande som vi har gemensamt med dessa underbara katter. Om vi sen väljer att ha dom ute eller inne är ju en smak och möjlighets sak. En del kan inte och andra vill inte. Fine! Mina pillade upp ett fönster och tog sig ut under en period då den ena inte skulle vara ute. Dom är otroligt uppfinningsrika dom små hjärtegrynen! 

Mina e ute hela sommaren helt fritt. Inte en väg i sikte o för långt att gå till närmsta väg. Grusvägen till vårt hus tar slut vid närmaste grannens hus.
Hemma i stan är det nätad balkong eller kortispromenad i sele eftersom jag bor nära mycket trafikerad väg i GBG.
Så nu kan ni som avskyr det ena eller andra klanka alla på mig… 
Jag ogillar elakheter o negativ kritik. Om man har en annan åsikt, uttryck den då så att ingen blir sårad. Inte vill man göra nåt som nån säger åt en på elakt sätt men om man får positiv kritik o konstruktiv kritik för hur man kan göra saker bättre så går det bättre. Sockra alltid ett piller!