NoOriluxs første kattungekull - En uke i dag :)
Blue Heart's Ferrari OSH n og Ratchaburi Baldessarini, SIA a fikk kattunger den 11. september.
4 vakre små så dagens lys. En døde i løpet av dag to og han vil bli savnet.
Ser ut til at det er 2 SIA jenter og 1 OSH a gutt (som kanskje er jente) som vokser og er sunne, friske og utrolig søte.
Tipp gjerne farger på Siameserflickorna, jeg er ikke så flink med farger enda.
Min hemsida:
Bildet i forrige rubrik er av No*Orilux Amazing.
Her ett bilde av No*Orilux A Spoonful of Sugar
Min hemsida:
Kanskje en brun og en blå SIA bebis? Grattis med 1 ukers dagen,og ditt aller første kull :-) 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis!!! Så fina de är. Ljuvliga! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Kjempe søte :)
Så fine. Gratulerer så mye med første kullet.
Jeg tror jeg tipper en brun og en blå jeg også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Takk for det allesammen. Syns de er utrolig nydelige selv, sånn helt objektivt sett hehe. Spennende å se om det blir en brun og en blå av jentene.
Lo litt for megselv av dette bildet. Jeg la ned kattungen for å fikse litt på kamera og opp hoppet min ragdollhanne for å kikke. Han er veldig forsiktig. Ser ut som han lurer litt på om han har skylda for denne siameserkattungen. Den ligner jo egentlig mer på han enn på den sorte mamman? Han er kastrert så det er jo ikke så at han kan være pappan, bare en fjern onkel 
Min hemsida:
Grattis med kull, blir spennende å se hvordan de utvikler seg :)
Gratulerer med ditt første kull! Du har en herlig periode foran deg, ingenting er bedre enn å få følge kattungene i oppveksten