En siames av två
Då har vi äntligen hittat en av våra två blivande små bebbar. Jag och Anna var ju så inställda på att det skulle bli två honor att vi brotsåg från allt annat… tills nu.
Får jag precentera det nya tillskottet i familjen S*Sunnasouls Shivas Magic Moment. Våran egna lilla blåa prins.
En sak har jag lärt mig när det gäller kattletande… Det är INGEN idé att säga "en sådan VILL jag inte ha" eller "en sådan SKA vi inte ha" När rätt katt kommer så är det bara att inse fakta och ta med honom/henne hem… JO en sak till det är inte du som väljer… det är dom!
Honan som vi vill ha håller just i detta nu på att bakas… svag värme och i ca 65 dagar… Resultatet… fantastiskt… Mamman är Yzings S*Chamytas Amazes Me och pappan är S*SeeSoo Athos… Hoppas på en trevlig liten hona från dom…
Grattis till snyggingen! Ska bli kul att se honom i Varberg. 
Håller även tummarna att det blir en fin defektfri röd tjej till er om några veckor.
/Elisa
tack så mycket :) risken finns att ögonen ligger djupt. men annars så tror jag att det kommer att gå bra… kan vara så att tecknignen är lite sisådär.
Bra att han valde att komma till just er!
Grattis till den vackra katten, ser inga djupt liggande ögon där.
Håller tummarna för en röd hona hos Yzings.

Siggessonen e så himla snygg! Ska bli kul å se honom live i Varberg. 
Grattis till siames nummer 1, en riktig snygging!
Då håller vi tummarna för nummer 2 :)
Så kul att han hamnar hos er, Micke! Då får vi se honom på utställningar framöver också.
Jag lägger in en bild till på godingen. 
#4 Det var inte denna katten som riskerar djupa ögon. De menar den kullen som väntas.
Jättegrattis!!! Riktig bra val av hane, han er underbar 

Han är så läcker!!!!
Grattis till killen! Och håller tummarna för en snygg liten hona till er också!
Grattis med gutten. Det kan jo ikke bli bedre enn det. Først en snygg blå gutt og siden en rød jente.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ja de blir kul att han får visas upp lite så snygg som han är :*
Kommer sakna honom som bara den….men ja vet han kommer få det bra hos er.
han va rätt poppis denna lilla krabat,folk ringde från alla möjliga länder,men skönt han stannar i sverige så man får se han :)
Grattis till den lilla blå busiga krabaten!!! var och hälsade på honom igår, han växer som bara den. Jag och mina kisar åker med sunnasoul till Varberg så ses vi där :-)
#11 Otroligt roligt att det varit ett sånt intresse för honom och ännu roligare att han stannar i Sverige och roligast att det är Anna och Micke som blir hans nya personal.
Det var en riktig pudding som Micha och Sigge fick till. Hans syster är också kanonfin så med tanke på att detta är din första kull, Gabriella, så ser jag verkligen fram mot nästa. 

Han är så fin! 
Tack för alla trevliga svar :). En sak är säker… Satan vilken lång tid det är tills den 23 oktober… minst 2 år ju…
#12 jasså så det är ni som ska dela stuga. Trevligt, hoppas ni får det roligt :)
#13 Han brås på pappa ;) eller håller du inte med :D

Lik pappa som bebbe.
Sitter och funderar var alla dessa Varbergsutställare och besökare/ägare av Kat4 katter ska ta vägen på lördag kväll?
Stugorna är mini och jag får det att bli en grupp på minst 10 personer! 
/Elisa
hehe japp. något sådant :) tror att det blir något att tugga på sen får vi se… tror tyvärr att det blir en tidig kväll för mig.. jag och anna åker på natten och är nere på morgonen på lördag… kommer att vara död på söndagen… tur att jag itne går assistent på söndagen…
Han är så fin! 

Å min husvagn e inte så stor heller. E ju lite kallt å sitta i förtältet i slutet av oktober.
Vi får väl data hos dig Elisa.
Hade ni gärna fått.
Bara ni har med er ett ombyte i fall att Smilla eller Saga nyser på er. Ingen stor smittorisk, i alla fall inte värre än ställa ut och domarnas jäkla vippa.
Men det är dumt att pussa och bära på mina katter och sedan gå direkt till sina egna om de inte nyligen är vaccinerade mot kattsnuva. Fast kan ju duscha er med Vircon..
/Elisa

Å ja, d lät super m en Vircon-dusch!

Ja man skall lyssna på hjärtat.. var ett par som precis köpte 2 bebisar från mig, dom skulle ha 2 honor var det tänkt men dom vart kär i en hane och en hona och var gör man
blir man kär så är det kört
Grattis till en mycket vacker liten kille
#23 tackar så mycket :)
#20 det finns ju gasolvärmare, motorvärmare m.m. och sen om vi är många så får vi hålla varandra varma :D

Vi får göra som siameserna i så fall, ligga hög.
E nog enda chansen att hålla värmen i förtältet. 

Vi får göra som siameserna i så fall, ligga hög.
E nog enda chansen att hålla värmen i förtältet. 
Är stugorna där jag fattade det som de skulle vara, så får vi väl våldgästa McDonalds, de har ju öppet till 24..
/Elisa
#27 En Big Mac och en flaska rödtjut! Mums! 

Går helt ok!! :-) Sitter å sliter mitt hår med anmälningarna nu! Helt slut……
Gratulerer med en nydelig herremann.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/