Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2917 ggr
MijmuPix
0

Hej Världen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 25 augusti fick vi tillökning med 3 fantastiska små kattungar! Mamma Lilly, S*Mijmu Pix Molli Minttu, är den stolta och mycket duktiga mamman till denna trio och hon spinner och kelar oavbrutet - och tycker att man ska sitta och berömma både henne och bebbarna vid bolådan hela tiden. Och det gör man ju så gärna! Glad

MijmuPix
0

Kullen består av två hanar och en liten hona. Här är en av hanarna, en SIA d-gosse Glad

MijmuPix
0

Här är han igen, den lille tjockisen!

MijmuPix
0

Hane nr två är en SIA n-charmör (eller möjligen SIA b, han är misstänkt ljus på trampdynorna) som redan lärt sig flirta Flört

MijmuPix
0

Man blir väldans sömnig av att flirta… Tungan ute

MijmuPix
0

Sist OCH minst är en väldigt speciell liten fröken! Denna lillebebbe tappade en del vikt de första dagarna efter födseln och bröderna växte om henne i rasande fart. Lillebebben har stödmatats för att öka i vikt och ni anar inte vilken liten fighter hon är! Hon har inte varit slö eller apatisk en sekund, tvärtom! Hon armbågar sig fram som en ilsken liten stridstupp i mjölkbaren och puttar frustande och knorrande undan storebröderna för att komma till den bästa spenen! Glad Det här blir nog en stor liten personlighet tror jag!

MijmuPix
0

Hela gänget, 10 dagar gamla Glad

MijmuPix
0

Mamma Lilly putsar och fejar de små så att de är skinande rena och prydliga. Här är den den röde tjockisen som blir toalettad

MijmuPix
0

Min fina duktiga Lilly! Kyss

[hakkapelitta]
0

Kyss Kyss Kyss till alla bebbarna

och en till mamma också! Kyss

Zeona
0

Åh så mysiga bebisar Kyss

och en duktig mamma!

Kusin Thilo hälsarGlad

Nilla
0

Underbara underbara ungar! Mamma Lilly är såååå vacker och så duktig! Grattis! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

KyssKyss De er såååå fine Emma.

Ja tenk for en fighter hun lille jenta er. Jeg har vært så heldig at jeg har fått fulgt disse her helt fra starten og jeg har jo vært like nervøs som deg jeg.

Men mirkaler skjer og hun lille her er et lite mirakel Kyss

Ja han så jo absolutt litt sjokolade ut på ene bildet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

flis
0

Vilken söt familj och gosiga bebismagar!

MijmuPix
0

Tack för era snälla ord! Skrattande

# 10: Hej Thilo! Pussa Zebbe och alla bebisarna från oss alla! Småkusinerna hälsar, mjauu!

# 12: Ja visst ser han ut som choklad?! Lillasyster är nästan svartbrun på trampdynor och nos men brorsan är väldigt mycket ljusare så nu börjar jag luta åt choklad. En liten choklad-charmör!

Men jag måste ju presentera pappa katt till kullen också! Han är en otroligt snäll och trevlig herreman med den längsta pisksvans jag någonsin sett; S*Yahtzee´s Wow Factor heter han och visst är han snygg! Kyss

Liljekatten
0

Grattis till trillingarna! Glad

Attacks
0

KyssGratulerer så mye med etterlengta bebiserKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#14 Både han og mamman er suuuper flotte KyssKyss

Gi alle en puss ifra meg og en ekstra til lille rødingen Skrattande

Attacks
0

Har du sagt i fra til Bestefar Secret nå? Skrattande

Nei, bruningen får ikke lov å være sjokolade,han skal jo flytte til Oldemor og vi vil ikke ha noe annet enn brunt Tungan ute

Krysser fingrene for lille nurket,så prates vi helt plutselig igjen på msn.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#18 Jammen en sjokolade sjarmør er jo nesten enda finere da Kyss

Brunt har du jo selv hjemme Skrattande

kalindas
0

Jättefina! Kyss
Får tårar i ögonen när jag se hur stolt och nöjd mamma Lilly ser ut.

/Elisa

[lisme]
0

Gratulerer med skjønne små Kyss

Juliette-
0

Grattis till lilltrion Kyss

Broddans
0

Grattis! :)

lottaberlin
0

Grattis grattis grattis! Så söta, ska bli kul å läsa hur lilltjejens personlighet utvecklas då hon redan är så speciell!  
Lilly är så vacker! 

Ha det gott!

Helenaf76
0

Grattis till den underbart söta trion!! KyssPussa på hela familjen från oss på Heartwarmers

alltidsiames
0

Grattis till jättefina bebisar!

Det var nån som skrev att man kunde stödmata de stora och låta de mindre få tutta och det tyckte jag lät smart! Det kan man ju testa om man vill.

Lillatassen
0

Grattis till de små - härliga bilder!! Kyss

Nonimonos
0

Grattis till en fin liten familj!

Beige
0

Vad härligt att finaste Lilly fick bli mamma,

och till en ljuvlig liten trio Kyss

Massa Grattis Glad

Blatabby
0

Grattis! Så fina allihop. Åhh, tänk vad mysigt att få snusa på dom små. Hejja lilltjejen!

MalinL
0

Grattsi till kullen, de är jättesöta! Kyss

kattguld
0

Stort grattis! Såååå fina föräldrar. Extrapuss till den lilla hjärtkniparen/fighternKyssKyssKyss

MijmuPix
0

Tusen tack allihop för alla snälla ord! Glad

Ja nu tror jag nästan att en av bröderna är choklad och inte brun, han har så väldigt ljusa trampdynor. Å andra sidan hade jag två kattungar i en tidigare kull som båda var SIA n men i olika "nyanser" Tungan ute Som mjölkchoklad och mörk choklad när man jämförde deras trampdynor.

På onsdag blir de små 2 veckor och jag fattar (som vanligt!) inte att tiden går så snabbt när man har kattungar i huset!

namsooks
0

Emma, de är helt ljuvliga!Är dökär i den lilla tjejen!

MijmuPix
0

"Hallå hallå allihop!" Glad 
Lilly & Agrippas bebisar har hunnit bli 17 dagar gamla och här är lite bilder på gänget. Först ut SIA d-hanen som är en väldigt framåt och kontaktsökande gosse! Han har redan klättrat ut ur boet/iglon ett par gånger idag, till mamma Lillys förskräckelse

MijmuPix
0

Små rymlingar hålls i ett stadigt grepp så de inte knallar iväg på farliga äventyr!

MijmuPix
0

En liten tuffing! Glad

MijmuPix
0

Hane nr två är en liten Tjuren Ferdinand som trivs allra bäst hos mamma Glad

MijmuPix
0

Här är han igen, lille chokladnäsan!

MijmuPix
0

"God natt, god natt!" Glad Lillasyster-bebben är nästintill omöjlig att ta bilder av så man får passa på när hon är lite sömnig

Beige
0

#36 Underbar bild! Vilka talande miner på både mor och son.

Fina små MijmuPixar Kyss

Attacks
0

Det er ikke ofte det er de røde musene som løper inn i hjertet mitt,men han der altså Kyss

Og "ferdinand" da, gullgutt,og brun i mine øyner,men jeg liker å kun se brunt jeg Tungan ute

Er det en liten "prinsesse vil ikke" (sitte stille) du har fått? Hærlig å se at hun også henger med Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Åh jag döööööör!!!Kyss Ljuvliga bebbar och ljuvliga bilder!!  Jag som trodde jag var trött på bebisar och så ser man de här små ljuvliga krabaterna och bara vill ha fler. Skrattande

SacredSouls
0

KyssKyss Rødingen.Guud så skjønn. Så herlig det bildet hvor Lilly holder han på plass.

Syntes det var han som så ut som en Ferdinand jeg. Noe søtere navn finnes jo ikke Skrattande

MijmuPix
0

Skrattande Tack!

Jag är lite förbryllad över lille SIA b/n-bebben… om Han är en Hon eller trots allt en Han. Tungan ute När "han" ligger på mage så ser det ut som en hane. När "han" ligger på ryggen så ser det ut som en hona. Mycket märkligt! Jag får försöka ta foton på den lilla rumpan och be om lite åsikter från er.

SacredSouls
0

Aha. Ja kanskje du har fått en sånn 100% gutt som forandrer seg til en jente etter en liten stund Skrattande

Sozzia
0

Åh, vad söta! Vilka fina bilder du har lyckats ta!  Glad

tuska
0

Jag tycker mamma katt är finast jaKyss

carinbrack
0

åh KyssKyssKyss

yahtzeecats
0

Det här är ett gäng jag inte får nog av! Kyss Är också så glad att ha fått förmånen följa dem från start. Så pussvänliga magar och nosar. Och matte tar alltid kanonfina bilder som man bara njuter av.

Fielie
0

De är jättesöta

Siameshona
0

#36: Se men inte röra! Kyss

namsooks
0

Oh my gooood! De är ljuvliga!!!!!!

Jag kryssar fingrarna, tänk om han kan bli en hon ;)

Attacks
0

Oi,har du tatt en "Veena" Skrattande Jeg får ofte besøk av kjønnsfeene,men tror hun glemte meg denne gangen.

Håper også det er en jente,så har du 2 å velge mellom:-))

MijmuPix
0

Tack för alla era fina ord! Både jag och mamma Lilly blir så stolta över de små!

Hm, idag tycker jag att lille chokladis verkligen ser ut som en liten tjej… Tungan ute Hm!?
Det kanske är Veenas kjønnsfee som varit framme här och trollat lite. En sån liten luring denna lille är och tänk att det ska vara så knepigt att könsbestämma en liten bebbe!

Hightops
0

Lycka till med sötingarna! Fina bilder o tösen är bara sååå söt Kyss

SacredSouls
0

Kyss Nå vil vi se nye bilder av han lille gutten og de to søstrene.

Spotless
0

Grattis till kullen, de ser ljuvliga ut! Bilden på mamma Lilly i #8 är fantastisk, hon ser så stolt och fin ut. Kyss

MijmuPix
0

# 58: He he, ja dessa små knattar blir förevigade på foto var och varannan dag så jag lägger gärna upp ett par bilder här Tungan ute

Först ut är den store lille röde hanen! Glad

MijmuPix
0

En suddig bild på lille chokladisen - som trots allt visade sig vara en HONA, den lilla luringen! Glad

MijmuPix
0

Till sist en bild på lillasyster yster Glad

MijmuPix
0

Hela gänget! Lillebebben äter och de två andra hittar på hyss Tungan ute

SacredSouls
0

Kyss De er sååå fine Emma.

Zeona
0

Oj så de växer! Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

namsooks
0

oh, så underbara! Chokladisen är min favvo ;)

godisgrisen
0

Så söta!

Stannar mamman hos dig nu?

Liljekatten
0

#60 Vilken ljuvlig liten parvel!!! Kyss Ja, de andra kommer ju inte långt efter, men rödingen är min favvo. Glad