Hej Världen!
Den 25 augusti fick vi tillökning med 3 fantastiska små kattungar! Mamma Lilly, S*Mijmu Pix Molli Minttu, är den stolta och mycket duktiga mamman till denna trio och hon spinner och kelar oavbrutet - och tycker att man ska sitta och berömma både henne och bebbarna vid bolådan hela tiden. Och det gör man ju så gärna! 
Sist OCH minst är en väldigt speciell liten fröken! Denna lillebebbe tappade en del vikt de första dagarna efter födseln och bröderna växte om henne i rasande fart. Lillebebben har stödmatats för att öka i vikt och ni anar inte vilken liten fighter hon är! Hon har inte varit slö eller apatisk en sekund, tvärtom! Hon armbågar sig fram som en ilsken liten stridstupp i mjölkbaren och puttar frustande och knorrande undan storebröderna för att komma till den bästa spenen!
Det här blir nog en stor liten personlighet tror jag!
till alla bebbarna
och en till mamma också! 
Åh så mysiga bebisar 
och en duktig mamma!
Kusin Thilo hälsar
Underbara underbara ungar! Mamma Lilly är såååå vacker och så duktig! Grattis! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

De er såååå fine Emma.
Ja tenk for en fighter hun lille jenta er. Jeg har vært så heldig at jeg har fått fulgt disse her helt fra starten og jeg har jo vært like nervøs som deg jeg.
Men mirkaler skjer og hun lille her er et lite mirakel 
Ja han så jo absolutt litt sjokolade ut på ene bildet.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken söt familj och gosiga bebismagar!
Tack för era snälla ord! 
# 10: Hej Thilo! Pussa Zebbe och alla bebisarna från oss alla! Småkusinerna hälsar, mjauu!
# 12: Ja visst ser han ut som choklad?! Lillasyster är nästan svartbrun på trampdynor och nos men brorsan är väldigt mycket ljusare så nu börjar jag luta åt choklad. En liten choklad-charmör!
Men jag måste ju presentera pappa katt till kullen också! Han är en otroligt snäll och trevlig herreman med den längsta pisksvans jag någonsin sett; S*Yahtzee´s Wow Factor heter han och visst är han snygg! 
Grattis till trillingarna! 
Gratulerer så mye med etterlengta bebiser
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#14 Både han og mamman er suuuper flotte 

Gi alle en puss ifra meg og en ekstra til lille rødingen 
Har du sagt i fra til Bestefar Secret nå? 
Nei, bruningen får ikke lov å være sjokolade,han skal jo flytte til Oldemor og vi vil ikke ha noe annet enn brunt 
Krysser fingrene for lille nurket,så prates vi helt plutselig igjen på msn.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#18 Jammen en sjokolade sjarmør er jo nesten enda finere da 
Brunt har du jo selv hjemme 
Jättefina! 
Får tårar i ögonen när jag se hur stolt och nöjd mamma Lilly ser ut.
/Elisa
Gratulerer med skjønne små 

Grattis till lilltrion 

Grattis! :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Grattis grattis grattis! Så söta, ska bli kul å läsa hur lilltjejens personlighet utvecklas då hon redan är så speciell!
Lilly är så vacker!
Ha det gott!

Grattis till den underbart söta trion!!
Pussa på hela familjen från oss på Heartwarmers
Grattis till jättefina bebisar!
Det var nån som skrev att man kunde stödmata de stora och låta de mindre få tutta och det tyckte jag lät smart! Det kan man ju testa om man vill.

Grattis till de små - härliga bilder!! 
Grattis till en fin liten familj!
Vad härligt att finaste Lilly fick bli mamma,
och till en ljuvlig liten trio 
Massa Grattis 

Grattis! Så fina allihop. Åhh, tänk vad mysigt att få snusa på dom små. Hejja lilltjejen!
Grattsi till kullen, de är jättesöta! 
Stort grattis! Såååå fina föräldrar. Extrapuss till den lilla hjärtkniparen/fightern

Tusen tack allihop för alla snälla ord! 
Ja nu tror jag nästan att en av bröderna är choklad och inte brun, han har så väldigt ljusa trampdynor. Å andra sidan hade jag två kattungar i en tidigare kull som båda var SIA n men i olika "nyanser"
Som mjölkchoklad och mörk choklad när man jämförde deras trampdynor.
På onsdag blir de små 2 veckor och jag fattar (som vanligt!) inte att tiden går så snabbt när man har kattungar i huset!
Emma, de är helt ljuvliga!Är dökär i den lilla tjejen!
#36 Underbar bild! Vilka talande miner på både mor och son.
Fina små MijmuPixar 
Det er ikke ofte det er de røde musene som løper inn i hjertet mitt,men han der altså 
Og "ferdinand" da, gullgutt,og brun i mine øyner,men jeg liker å kun se brunt jeg 
Er det en liten "prinsesse vil ikke" (sitte stille) du har fått? Hærlig å se at hun også henger med 

/Elisa

Åh jag döööööör!!!
Ljuvliga bebbar och ljuvliga bilder!! Jag som trodde jag var trött på bebisar och så ser man de här små ljuvliga krabaterna och bara vill ha fler. 

Rødingen.Guud så skjønn. Så herlig det bildet hvor Lilly holder han på plass.
Syntes det var han som så ut som en Ferdinand jeg. Noe søtere navn finnes jo ikke 
Tack!
Jag är lite förbryllad över lille SIA b/n-bebben… om Han är en Hon eller trots allt en Han.
När "han" ligger på mage så ser det ut som en hane. När "han" ligger på ryggen så ser det ut som en hona. Mycket märkligt! Jag får försöka ta foton på den lilla rumpan och be om lite åsikter från er.
Aha. Ja kanskje du har fått en sånn 100% gutt som forandrer seg til en jente etter en liten stund 

Åh, vad söta! Vilka fina bilder du har lyckats ta! 
Jag tycker mamma katt är finast ja
åh 

Det här är ett gäng jag inte får nog av!
Är också så glad att ha fått förmånen följa dem från start. Så pussvänliga magar och nosar. Och matte tar alltid kanonfina bilder som man bara njuter av.
De är jättesöta

#36: Se men inte röra! 
Oh my gooood! De är ljuvliga!!!!!!
Jag kryssar fingrarna, tänk om han kan bli en hon ;)
Oi,har du tatt en "Veena"
Jeg får ofte besøk av kjønnsfeene,men tror hun glemte meg denne gangen.
Håper også det er en jente,så har du 2 å velge mellom:-))
Tack för alla era fina ord! Både jag och mamma Lilly blir så stolta över de små!
Hm, idag tycker jag att lille chokladis verkligen ser ut som en liten tjej…
Hm!?
Det kanske är Veenas kjønnsfee som varit framme här och trollat lite. En sån liten luring denna lille är och tänk att det ska vara så knepigt att könsbestämma en liten bebbe!
Lycka till med sötingarna! Fina bilder o tösen är bara sååå söt 
Nå vil vi se nye bilder av han lille gutten og de to søstrene.

Grattis till kullen, de ser ljuvliga ut! Bilden på mamma Lilly i #8 är fantastisk, hon ser så stolt och fin ut. 
De er sååå fine Emma.
Oj så de växer! 

/Elisa
oh, så underbara! Chokladisen är min favvo ;)
Så söta!
Stannar mamman hos dig nu?
#60 Vilken ljuvlig liten parvel!!!
Ja, de andra kommer ju inte långt efter, men rödingen är min favvo.