Et lite snik innlegg
Her kommer noen bilder
Jöback med sin nye mus fra SW
Med sitt nye hus og mus
Store snuppa Hannah
Maiden snuppa 
5 mnd og stoor jente
Og tilslutt grunnen til overskriften 
Jeg sniiiker inn et bilde av Peter Jöback fra i går.(Haha dere får sikkert snart helt fnatt av meg) Men det kan jo være noen som ikke har sett bildet på facebook da. Så da må jeg jo legge det ut her også. Looover å aldri snakke mer om han 
For første gang i mitt liv satt jeg på 1. rad under en konsert og det var bare helt fantastisk. Mamman min var helt i hundre og sa etterpå: Line han så jo på oss og smilte mange ganger..juhuu 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Tror nog inte på det där att du aldrig mer ska prata om P Jöback…

/Elisa
Så fina bilder. 
#2 Haha ..Ja vi får se 
Jeg la jo inn bildene med katter for at dere skulle komme med sånne : Å så fine puser kommentarer da 
#3 Takk Malin 
Nei, du må da aldri slutte å snakke om Peter Jöback! Hvilken dårlig idé er ikke den? Forresten, kattene dine er fine også 
Hehe.. Takk lisme 

Åh! Jöback ser så himla kramvänlig ut
(han med päls alltså)
Fiiina Snuppor
Jeg vet ihvertfall hvilken av dem jeg liker best,dem som deler samme navn 

Men jeg er så glad for du fikk en uforglemmelig kveld,selv om du kom hjem uten autograf og et bilde av dere 2 sammen. Men du gir jo ikke opp med det første vel? :-))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Tack för bilderna på den vackre rödmaskade killen.
När mina kollegor retar mig för min "långbenta råtta med parabolantenner som sprejats med morotssaft" så kan jag nu visa hur han (Emil) kommer att se ut om några månader! Gud så vacker!
Åh så fina puser Line!
Å så fine puser!
Jag tror heller inte att detta är sista gången vi får höra om P.Jöback, men det gör inget, Line. Snacka på du. 
Tuuusen takk alle sammen.
#8 Å neida,det kommer alltids flere sjanser her i livet.Man kan ikke gi opp så fort.
#9 Det finnes jo ingenting herligere enn sånne gode røde gutter.
#11 Ha! Takk Lotta.Du er snill du 

Såå herlig.Var som å se go'gutten min som baby det der.

Jepp, de kunde vara bröder ;-)
Började nästan skratta när jag såg dina bilder. Men roligast var att täppa till munnen på kollegorna som tycker han inte e så söt..
(Kollegorna e snälla men tonen är ganska hjärtlig på jobbet…)

Vackra vackra kissar! <3 <3 Den pälsiga Jöback är ju bara sååå gosig.
Den långhåriga Jöback på två ben är också riktigt bra, och dåligt utseende har han ju inte heller 
Katterna är underbara och Jöback är verkligen läcker…i dubbel bemärkelse. Prata på hur mycket du vill! Jag är också ett fan!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#16 og #17 Det er jenter som har god smak det