Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1299 ggr
ChanelBM
0

Emil 16 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har lille Emil (fd Heartwarmers Raspberry swirl) blivit hela 16 veckor. Han terroriserar mina två gammelkattor. Chanel vill få pyssla, slicka o ligga hög. Emil vill bara busa o tugga….

Nätterna tillbringar han i min säng, alldeles intill halsen. Han har nu i veckan fått för sig att han skall ligga tvärs över min hals. Vi har allvarliga diskussioner om detta varje natt… Igår fick jag lätt nackspärr o nu skall vi ha ett allvarligt snack.  Flört

Han äter allt man serverar. Men även allt han inte skulle serverats… Fil, fet youghurt, creme fraiche, räkor, lagrade ostar och inte minst nektarin!

Han har vuxit en hel del o blir bara sötare för var dag. Och busigare. Igår hann han att ta ett dass-dyk innan jag hann stänga locket, eller spola. Tur att man bara kissat… Han var inte lika förtjust av att stoppas under kranen o sköljas av, så kanske toaletten blir mindre intressant i framtiden.

ChanelBM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har Chanel fått övertaget. Det varade inte många sekunder o bilden blev inte så bra. Men ni förstår varför jag undrade vad som hänt med korgen….

SacredSouls
0

Skrattande Haha. Ja man får håpe han ikke bestemmer seg for å ta et bad til med det første.

Han ser kjempeherlig ut. Disse røde guttene smelter jo alles hjerter.De er noe heeelt for seg selv Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ChanelBM
0

Jag hade aldrig sett en rödmaskad siames förut, visste inte att de fanns innan jag bestämde mig för att köpa en siames. Å nu bara ploppar de upp som svampar…

Hightops
0

Han ser fin ut din Emil Kyss

Lejonhjarta
0

E en snygging!Kyss

carinbrack
0

Han är vrålsnygg!

ChanelBM
0

Bugar, bockar o rodnar  Skäms

han är en bushund men samtidigt den keligaste o tillgivnaste kisse jag nånsin träffat. Men med en energi som aldrig verkar ta slut….

Helenaf76
0

Åh Emil är för härlig!! <3 <3 Så roligt att se honom igen och så mysigt de har det. Glad

I dag flyttar brorsan Secret och sen är det bara Precious och Little kvar här hemma. Och jag har också fallit för en röd kille så Liten blir kvar här hemma tillsammans med mamma Villemo och systern Precious  Oskyldig

Siameshona
0

Jättefin kille! Ha.ha han sticker upp som en liten svamp i bädden!! Bada i kiss. Tokunge!

ChanelBM
0

Jag såg ju bara Chanel först o fattade vad det var som var så konstigt med bädden. Det tog ett tag innan jag såg det…

Ska försöka få en bild av hela kroppen i profil, svansen är verkligen lång. Men profilen på honom är jättefin! Men han står ju sällan stilla…