Sw
Vem kommer på sw då? Det närmar sig med stormsteg nu, ska bli riktigt skoj och komma iväg
Jag kommer.
Några Tuskulums katter kommer dit

Jag kommer också 
Vi ska ju bo tillsammans… Nästan i alla fall.. 
Jag kommer. Med Lina. Vet inte om hon är i showkondition men hon är så kul att ställa ändå :D har fått färgändra henne nu också!

#5 färgändrat en uppfödare alltså? 
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

#5, till nattsvart va? fast ligger det inte lite silver dær under ;)
kommer också.
Haha så roliga ni är då! Nej inge silver där än, bara svart som synden. Skulle ha mig en svart katt att ställa. Jennie, kommer Iggy?
Nej Micael jag har inte anmält henne till senior-klasserna ännu, vi får vänta några år till 
Japp! Han är med! 

Kommer med to gutter - Totti 6-10 klassen og Haldir i kastratklassen.
Spent på dommerne……
A-M;-)
Jag kommer inte (börjar så smått att ångra mig) så snabb resultatrapportering skulle uppskattas enormt mycket, och bilder 
vi kommer med en vuxen hane, vuxen hona och en klass 12. Ska bli så kul! Hoppas på många vackra katter!

Matti er påmeldt, men jeg vet ikke om vi kommer enda….. Venter bebiser i disse dager, så de avgjør om vi dukker opp:-)))
-jeg og "once" kommer sørover for å være med… gleder meg masse;)
Her kommer en link hvor man kan kan se resultater og bilder - men man trenger selvsagt katalog, for å kunne vite hvem de ulike tallene referer til. PGa dommerenes nettbruk under utstilling, har man ikke lov å legge ut kattenes navn før etterpå.
http://swsnorge.no/index.php?side=hovedsiden
DEtte er linken til bildesiden:

Här hittar jag katalogen för Kategori IV, inga resultat uppe än:
http://www.swsnorge.no/results_index.php?cat=4
Ska bli spännande höra hur det går! Många fina katter på plats.
Jeg må ta til meg noen ord igjen, navnene på kattene er blitt lagt ut, og noen resultater. Ser ikke ut til at de brunmaskede og blåmaskede er ferdige ennå…
Men hallen skal stenges kl.18, så vi andre får bare vente og se hva som skjer…
Navn og resultat er blitt tatt bort nå.
Så synd at ikke alle bildene er snudd riktig vei før de blir lagt ut
Resultaten togs ner 17.00 idag och kommer att läggas ut 10.00 imorgon söndag. För att inte domarna skall kunna se något. Jag han in och se lite av resultaten. Skal bli spånnande att följa dem imorgon.
Rithwa
Å så spännande det blir idag.
STORT GRATTIS till SW-10
NOM OCH BIS katter med ägare.
Jag känner mig nästan lite pirrig i magen bara av att läsa resultatlistan, panelen måste ha varit en upplevelse med så många häftiga katter på plats.
GRATTIS allihopa 
Grattis till samtliga SW 2010 BIS och Nom katter,
Ett extra stort grattis till dig Maria och Nam Sook's Merlot, SIA a
Rithwa
Grattis allihop
Grattis alla och spec Maria och Mimmi!
Gratulerer til alle!
Jeg må flire litt, jeg satt på nettet og ventet på bilder fra bedømmslen, og alle andre kategorier ble lagt ut, unntatt kat IV, noe jeg fortalte til sambo på tlf. Straks etter kom det bilder der, og på kvelden fortalte han at han han holdt resultatlistene til de andre kategoriene tilbake, innen bilder fra kat IV ble lagt ut….
Han første nemlig resultatlister, og fikk ordnet til filer som skulle ut.
I dag har bildene blitt satt riktig veg, klubben fikk tilbakemeldingene om liggende bilder, og gjorde noe med det.
Vackra Merlot har liksom ett skimmer omkring sig. Grattis till alla som kämpat!
Tack, snälla ni för alla grattis!!!!!Vi är så stolta och glada, mycket att smälta!!!!!
Det va helt fantastiskt!!!!!
Grattis till alla andra BIS vinnare och deras fantastiska katter.

GRATTIS!!
Gratulerer så masse.Det var kjempespennende å sitte hjemme å følge med. Vi hadde trofaste meldere,så vi slapp å vente så veldig lenge.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis Maria och alla andra : )
Grattis alla NOM & BIS-katter! 

Jätte GRATTIS till Maria och Anna och era fina katter
.
Kramar från "släkten" med matte!

Tack så jättemycket! Går fortfarande på små moln här hemma;)