den som väntar på ngt gott...
Min siames flicka Heidi blev parad med min sys-pojke Albert den 11-15 augusti och vi hoppas att det tagit sig;))
Hon börjar se lite mindre smal ut om midjan och är väldigt trött, men mkt kelsjuk. Hennes spenar har blivit rosa från att ha varit beiga, så det mesta tyder på att det går bra! (hoppas!)
Hon har haft 1 kull tidigare och då blev det 6 st kattungar;)) Han är pappa 1 gång sen tidigare.
Hon heter: S*Smeagol´s skathi
Albert heter:S*Velnut lunas bohater
bägge ska tydligen ha fina stamtavlor och linjer enligt förra ägaren;))
Heidi
Lykke til.Er det ditt første kull?
Har du noen hjemmeside man kan se stamtavler på?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hej! Tack!;) japp det är min första kull;)) tyvärr ingen hemsida, men den är på gång;)) Jag kommer så småningom lägga upp stamtavlorna här;))

Vad roligt! Det verkar som mor & dotter ska ha bebbar ungefär samtidigt då! Hon parades 16-19 augusti och jag märkte igår att spenarna blivit mycket större och idag är de mer röda i färgen. Och lite rund ser hon allt ut :D
Hon har ju också fått träffa en SYS-hane n03, så det ska bli jättespännande. Vi kan väl hålla lite kontakt igenom alltihop?, det är min första kull också så jag behöver all stöttning jag kan få! :) Kolla gärna in min nya hemsida förresten:

#5 ja det stämmer! Åh han är så fin Kotten! Man kan verkligen se att de är släkt, väldigt lika "former" på kroppen och ansiktet.
;)) ja jag håller gärna kontakten och tar gladligen emot förslag och råd;))) Det är min första siameskull;))))
*5 är det Heidis pappa på bilden;))) gud vad roligt!!!;)) lycka till med kullarna allihop!;)))
Kan tillägga att hon ser verkligen rund ut idag;))) vad hände under natten;)))
Och vilken snygg pappa Heidi har;)) det är inte konstigt att hon och hennes dotter är så fina;)))
Vilken underbar mörk nos, du har vl beställt fler såna mörka små pussnäsor?
#9 ;)) jag förstog nog inte frågan;)) ?