Jag har pimpat min bil
Haha, jag tyckte min bil var lite tråkig så jag pimpade den lite med kattassar som jag hittade på IKEA. Vad tycks? 
(Ja, jag vet. Det bara lyser "galen kattkäring på väg" när jag kommer farande)
Underbara =)

woooww pimp my ride :)
Hahaha klockrent! 

Så jäkla läckert!! Har letat i flera år efter katt-tassar att sätta på bilen och så finns de på IKEA! Wow! Nu kommer inte sambon undan, nu blir det ett IKEA besök :-D
Helt underbart!!!
#4 De finns bland dekorationerna på tavelavdelningen. Tänk på att de ligger ihop med fotavtryck så det är de du får leta efter.

Coolt! :D
kanonsnyggt!!! finns de i vitt oxå??? jag har mörkblå bil, ett måste ha lixom!!!
#8 Tyvärr, jag har bara sett dessa svarta.

Ha, ha…
Jag tror du har startat en ny trend. 
#10 Haha, Sverige (och kanske Norge) kommer snart översvämmas av bilar med tassavtryck på. 

/Elisa

Super!! är man kattant så ska man vara stolt!
#8. Du får sätta dem på rutan istället! När jag hade bil, hade jag brunmaskade siameser på bakrutorna. Kände mig "stolt"
Wooooooooooooow! Vill också ha!!! Men det passar ju inte på min gamla harv!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hittade Hello Kitty rattmuff, bältesskydd och mobilhållare på Gekås idag. 
Allt i rosa.
Kanske nåt för er bilpimpare..
Till min skruttiga röda 850 hade det inte blivit så snyggt kom jag fram till…
/Elisa
#15 Det ska jag kolla in nästa gång jag är där. Skulle ju passa bra i min lilla Ford Ka(tt)bil. 

Häftigt

Coooolt, måste ha me!!
Man kan ha dom på fönstrena hemma kanske?
#19 Går säkert alldeles utmärkt, men de är vita tror jag på baksidan så bor du på första våningen så ser det kanske lite konstigt ut från utsidan.
gu va snyggt! du är smart Lotta!! :-)
Såna där fast gjorda av grus hade jag ofta när vi bodde på landet. Sen kissade grannarnas katt precis vid luftintaget på bilen så när man startade värmen så luktade det kattpiss i hela bilen.
helt underbart;))) då är det inte bara jag som beter sig så;))) Min sambo tittar lite konstigt på mig, när det finns katttavlor, katter på muggar mm;))
Utrolig kult Lotta.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Har man en mörk bil kan man ju ha dem på bakrutan, eller sidobakrutan. Jättefina är de!
gillar!!!

haha måste ha jag också! Jag har också en silverfärgad bil så det blir finfint!