Olika storlek på testiklar efter kastrering
Hej alla här på forumet.
Jag har en fråga. Min lille Ludde blev kastrerad den 26 augusti. Jag har upptäckt att testiklarna är ganska olika stora.
Har talat med veterinären idag om det, och skall hem efter jobbet och kolla och känna. Han verkar inte alls må dåligt eller så.Veterinären sa att jag skall känna och se om han är öm, och om de är varma. Men han mår jättebra den lilla busen.
Har ni varit med om liknade?
Svar emottages tacksamt!
Hönsmamma i Malmö
Jeg opplevde det da en av våre voksne gutter ble kastrert. Ene testiklen hovnet opp og så nesten ut som om den var der fortsatt.
Han måtte inn å tømme den stakkars og det var fullt av væske og blod inni.Men alt gikk bra etter det og ingen andre komplikasjoner.
Lykke til 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ojdå! Jag får nog åka in med honom lilla iiten.
Tack för ditt svar!
Kram Bella
Fast hos oss så kom det ut en kula av sig självt med gammalt blod och det verkade friskt så vi behövde inte göra något.
Tack #1, #2 och #3!
Jag fick hem min veterinär på hembesök igår kväll, och det var inte alls någon fara, enligt honom efter undersökningen. 
Ludde tyckte nog att det var konstigt att en massa människor kollade honom i rumpan.
Det var helt normalt och det var så skönt att veta detta när vi gick til sängs.
tack åter igen!
Kram Bella
Så bra
För kännedom.
Veterinären förklarade att det var ärrbildning inuti den ena testikeln, som släpper sen framöver.
Det som kom ut hos oss såg ut som ett inlagt lingon!
Tradusa er bra å ha. Lignet ikke et innlagt tyttebær her. Mer som en fyllt plomme/plommon 
Ha ha ha, ni e roliga 
Men hela poängen med Kastrering är att det inte ska finnas några testiklar kvar!
Skämt å sido, jag antar att ni menar pungen, och om den blir stor och framförallt om den gör mycket ont och verkar inflammerad efter operationen ska man absolut konsultera veterinär.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Hej, jag hade min veterinär hemma i måndags och han tittade på Luddes testiklar och konstaterade att det var ärrbildning.
Ja såklart mener vi pungen.Er bare enklere ved forklaring å bruke ordet ene testikkelen.Men du har jo helt rett.
Pungen jenter
Vi må kalle det for det det heter.
#11 Så Ludde hadde da "late som" testikler i sin lille pung
Mens min hadde en stor plomme og alltidsiames dro til med et lite innbakt tyttebær i pungen.
hahahahahahahaha jag döööööör
Jeg skjønner godt at gutta ville ha implantater sånn at det ikke ble synlig at noen hadde fjerna edelsteinene deres 
Hahaha, ja det er en del billigere å bruke frukt istedet for silikon.
Hi hi hi!