Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 968 ggr
lottaberlin
0

Telperion och Laurelin 4 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, tiden går och de växer så det knakar. Och jösses vad bråttom de har att utvecklas då! Mina små hjälplösa knytten springer omkring här och är bara hur roliga och söta som helst! De är väldigt olika varandra tycker jag och de har olika personligheter.

Extremt svårt att få några vettiga och fina bilder på dem är det i alla fall, men på uppmaning så kommer det några här.

Nu tror jag faktiskt att jag törs säga att Laurelin är en b21 och Telperion en c. Har ju haft funderingar på om han är en c21, men njae, nosen är fortfarande jämnt färgad, men öronen är bara färgade längst ut tycker jag, men det kanske kommer så småning om, färg på hela öronen menar jag om han är solid lila.

Nå'n som kan säga sin mening här? Ja, just det, det blev ju nästan en liten tävling för ett tag sedan, den har jag glömt, få se vad jag får för svar nu! Skrattande

Helt fantastiskt underbara är de i alla fall Kyss

Först en bild på båda, Teleprion ser ut att se ett spöke (dvs mig!), öronen bakåt och ser i det närmaste förtvivlad ut… Stackarn…

Telperion, lite lugnare… SIA c?

Laurelin, b21?

Laurelin vägrar toalett…

Telperion uppifrån, han är väldigt ljus! Även öron och svans.

SacredSouls
0

KyssKyss Sååå fine :)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Så søte Kyss

Siameshona
0

GullungarKyss

MijmuPix
0

Så fina de är - och oj vad de växer! Tänk att de redan hunnit bli 4 veckor! Glad

prodigy
0

Kyss

alltidsiames
0

Ja, du kan ha rätt om färgerna tror jag!Skrattande