Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 3455 ggr
Kurahulandiaa
0

Fina orientaler&siameser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag har tagit min första och enda kull kattungar med min söta siameshona och ståtliga orientalhane. Hon fick hela Sju ungar och sex finns kvar att tinga. Orientalerna är solid choklad och siamesena tror jag är lilamaskade som sin mamma. Skickar gärna mer bilder vid intresse.

berthagenn
0

Oj så söt liten bebbe! Kyss

tuska
0

Vilka är föräldradjuren ?

Skicka mer bilder på ungarna det är alltid roligt att se

Kurahulandiaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj vad snabbt man fick svar här! Vad trevligt. :) Visste inte att denna sida fanns innan idag och har inte helt koll på hur det funkar här ännu. Men roligt att läsa om andras erfarenheter av Siam och Orient. Här kommer jag Gå in ofta! :D

Eftersom jag inte kan med sidan riktigt så lägger jag ut en till bild på en av kattungarna här. Vi kallar honom Boris och han är ett riktigt busfrö. Förresten, kan ngn som är bättre på färgsättning säga vad hans kallas. Han är pyttelite grå på svansen och toppen på öronen har en gnutta grått men annars helt vit.

Mvh Malin

tuska
0

jag tror Boris är en Lila maskad kille  SIA c

SacredSouls
0

Hei og velkommen hit til oss Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Kurahulandiaa
0

Tackar! Glad

prodigy
0

Så fina ungar! Vad heter föräldrarna?

/Lisa

kalindas
0

Fina ungar. Kyss
Tar för givet att du reggat dem?
Frågor som övriga. Vilka är föräldrarna?

/Elisa

Nilla
0

Välkommen! Och grattis till din stora kull! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Välkommen hit.. vilka sötingar Kyss

Alba333
0

Ja, åååh, så fina dunbollar. Är också nyfiken på föräldrarna då jag söker efter en chokladoriental till min "flock".

Maila gärna fler bilder på dem till mig Glad

isidor333@hotmail.com

Lillatassen
0

Åh vilka godingar! Tungan ute

Adenling
0

Grattis till otroligt söta kattungar. Jag söker en OSH, choklad flicka. Vår 3åriga siameshona behöver nu en kompis så har du någon hona till salu vänligen hör av dig.

nathalie_adenling@hotmail.com, 070-546 09 25

Adenling
0

-Skicka gärna bilder på föräldrarna och på oriental tjejerna :)

Är mycket intresserad då vi har letat efter en solid choklad-hona  under en längre tid!

Mvh Nathalie

nathalie_adenling@hotmail.com

Nilla
0

Komplettera gärna med information om föräldrar samt kontaktinfo till dig. Läs vår tråd "Välkommen" där vi skriver vad som krävs i annonserna.

Hur går det med ungarna? Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus