Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1160 ggr
[nollottan]
0

Catlas nya familj

Så tog jag med mig Sunnasouls (Gabby) på roadtripp till först Hedared för att ta en fika hos Malin S*Vildbackens och prata lite katt och titta på hennes nya katter. Sen följde Malin med hem till Helena där vi fikade lite mera och pratade lite mera katt. När vi var nöjda fick jag med mig lilla S*Heartwarmers To Venus and back och så rullade bilen hem mot Lund igen. Sen så har det varit 4 ganska tuffa dagar för att presentera henne för de andra två katterna och hunden. Hennes namn här hemma blir Catla.

Catla tycker inte om att vara själv då skriker hon HÖGT! hon älskar Ziggy och hunden, men min kastrathona får jag nog ha lite tålamod med. Hon äter som en varg, spinner högt mest hela tiden och älskar att bli pussad på nosen. Sover med hunden på min arm på nätterna och följer mig runt hela lägenheten för att undersöka allt eller bara för att få attackera mina ben :-)

Efter en lång dag ligger hon nu i soffan med hunden helt utslagen och sover tryggt.

Välkommen hem till din nya familj Catla

alltidsiames
0

Trevligt namn! Jag älskar Katla i radioprogrammet "Mammas nya kille".Skrattande

kalindas
0

Låter som en supermysig liten tjej och med ett vackert namn..Glad

/Elisa

Helenaf76
0

Lilla underbara tjejen! <3 Saknar hennes spinnande och pussande här hemma. Fick ett så mysigt kort på Catla och vovven, kan du inte lägga ut det här också

SunnaLiv
0

yeeeyyyy blev ju värsta roadtrippen Flört i kattenergi :D

Fick se sååå många fina katter!

Lilla söta Catla :* :* :* får ju lägga upp bild på henne me ju!!

ChanelBM
0

Grattis till Catla. Vet vilken underbar kisse du har fått, har ju själv hennes bror Emil, fd Heartwarmers Raspberry Swirl

[nollottan]
0

jag får inte sladden mellan telefonen och datan att fungera :-( har flera bilder nu när alla fyra ligger tillsammans i soffan :-) Just nu ligger Ziggy och tvättar henne, han är total kär! Catla bestämmer totalt över honom ha ha ha

Helenaf76
0

Skrattande

MalinL
0

GladVad mysigt för Ziggy med en flickvän