Emil, fd Heartwarmers Raspberry Swirl
Jo jag insåg att han är en liten Emil…
När jag kom hem efter en kort tur på stan igår så låg han i soffan ca 25 cm från Chanel. Ingen av dem fräser åt varandra. Chanel försöker slicka honom då o då.
Men nu kom mamma med sin lilla kisse eftersom hon skall åka bort en vecka. Så nu fräser Emil o Grynet lite.
Emil charmade mamma på 5 sekunder. Han satt nästan hela tiden hon var här i hennes knä o spann. Hon försökte förneka det men jag fick nästan kontrollera hennes väskor när hon åkte…

/Elisa

Åh Lilla Emil! Han är ett riktigt bustroll kan jag förstå
Mamma kanske vill ha en egen Emil? Jag har ju brorsan Little Earthquake kvar till salu, minst lika busig som Emil. 

Hon var supercharmad, men hon klarar bara av en kisse tror jag…
Hon är 81 år o ser o hör ganska dåligt så en liten talle som jämt är under fötterna går nog inte. Men snart dyker det nog upp den rätte ägaren till lille jordbävningen.

Nä, då kan det nästan vara lite farligt med en liten buse. Vill ju inte att hon ska trilla och slå sig.

Emil är verkligen ett litet charmtroll! Men just nu verkar det klia i tänderna. Måste hitta nån bra tuggleksak för jag anser inte att min arm är det. Vaknar varje morron av att han ligger o gmager på armen…
Det spelas mycket boll o helst skall leksakerna ha pinglor o låta massor….

Prova de där torkade kycklingfileérna som det tipsades om i någon tråd här på sif. De älskas av de 3 som jag har kvar här hemma.

Jo jag har letat efter dem. Får kolla i nån affär till.
Var hemma snabbt på lunch idag. Chanel tryckte ner Emil på golvet o gav honom en avtvättning. Känns skönt att se att det börjar funka o att Emil börjar bli den bebis o kompis hon behöver.
Men jisses vad han far runt på kvällarna. Han är som ett torrt skinn i alla hörn samtidigt. Sen däckar han helt färdig i mitt knä o somnar på tre röda. Äter allt gör han numera, men torrfoder är ingen favorit fortfarande.
De finns på foderbilen.
/Elisa