Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1937 ggr
[lisme]
0

Bryllupsgaven vår!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finn-Ove og jeg giftet oss forrige fredag 06.08.10 og bryllupsgaven vår var bestemt og reservert flere uker før den dagen Flört Og hva er så en passe gave for to kattegale mennesker? Jo selvfølgelig en katt Cool Og denne katten er en liten bruntabby balinesergutt som er født 20.05.10. Han heter Vasco Santiago av Noah´s Ark og er selvfølgelig verdens skjønneste lille løvegutt Kyss Finn-Ove reiste til Straubenhardt på fredag for å hente Vasco, og de kom hjem i kveld etter en lang dag på reise. Dessverre har kameraet vårt bestemt seg for å streike så det blir dessverre ingen bilder av Vasco sånn som han er i dag, men har noen bilder som oppdretteren, Angelika Kneifel, har tatt av han. Så får jeg legge inn nye bilder av han når kameraet er fikset Tungan ute

Mamma Alice in Wonderland of Noah´s Ark

Vasco har vokst opp sammen med både kattunger og voksne Maine Coons og er en liten tøffing Skrattande

Vasco avslutter med å sende en hilsen til sin halvbror Ulysses som bor et sted i sør-Sverige Flört

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Fielie
0

Grattis till en väldigt passande bröllopsgåva. Riktigt fin katt.

Siameshona
0

Grattis. Det var en underbar brölopsgåva. Vilken sötnos & en sån stilig mamma killen har!Kyss

Liljekatten
0

Stort grattis på bröllopsdagen!Glad (så här lite i efterskott)

Er bröllopsgåva är verkligen passande och otroligt söt! Kyss

lottaberlin
0

Grattis x 2 i efterskott!

Oerhört söt bröllopsgåva!!! Förstår att ni är glad för den gåvan! :)

SacredSouls
0

Gratulerer så mye med både bryllup og en ny fin liten gutt Lisme.

Mamman var utrolig spesiell og lekker Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Gratulere så mye med ny skjønn pus…

ramithi
0

Gratulerer så mye både med bryllupet og kattegutten.

prodigy
0

Grattis!

kattguld
0

Stort grattis!

Ljuvlig liten katt.

#6: Jag fastnade också väldigt för hans vackra mor…

MalinL
0

Grattis! Glad

Juliette-
0

Grattis till en liten pärla Kyss

Nilla
0

Stort grattis, Lisme! Vasco är verkligen ljuvlig. Vilken gave!

Det ÄR ju något speciellt med balinutter. Jag ska ha en innan jag dör…eller flera… Oskyldig

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Grattis till både giftemål och kissebebis!

Sozzia
0

Vilken passande bröllopsgåva! Grattis!!

MijmuPix
0

Grattis till både giftemål och den lille herremannen! Så fin han är! Glad

[lisme]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen takk alle sammen!

Vi falt pladask for mamma Alice da jeg så bilde av henne på Facebook. Hun har en fantastisk pels som vi håper at Vasco også vil få og gi videre til sine kattunger. Nå har Vasco vært hos oss i snart 3 uker og han er godt inne i gruppa. De første som tok han til seg - dvs. med en gang de så han - var Muffin og Joker. De er bare så gode disse guttene! Jentene har vært litt mer sære, men i løpet av 3 dager var han fullt ut akseptert. Vasco er en liten Emil - trygg, oppfinnsom, morsom, rampete og full av liv! Akkurat sånn som vi ville at han skulle være og han passer perfekt med de guttene vi har fra før. Han har vært en veldig enkel kattunge å få inn i hus, han har spist bra fra første dag, gått på kassen uten problemer, drukket vann, lekt og kost. Ingen skepsis eller redsel for noe bortsett fra Tv´n. Men etter at han fikk se løver på Animal Planet er han blitt en stor fan av titteboksen Skrattande Han har vokst bra på disse ukene, har lagt på seg ca 300 gram. Drømmekattunge! Min svoger og svigerinne kom på besøk og de falt begge to for Muffin og Vasco. Svigerinna mi gikk og bar på lillemann og koste og susset på han hele tiden. De har lenge hatt planer om å kjøpe katt, men da perser. De har ikke likt kattene fåre som de kun har sett på bilder, men etter ei helg sammen med gjengen vår har de forandret mening og vil veldig gjerne ha en balineser Skrattande

Litt bilder må jeg vel vise fram Flört

Vasco, Joker og Muffin

"Nå tar jeg deg snart!"

"Heeey! Ro deg ned sånn at jeg kan fange deg!"

"Halloen lille baby, det er MIN eske, kom deg vekk" 

"HØRER DU DÅRLIG?!? DET ER MIIIIIN ESKE!"

"Jaja, jeg får vel ofre meg litt og passe på denne lille ungen…."

SacredSouls
0

Kyss Næmmen ååå så skjønn gutt lisme. Så flotte øyne han ser ut til å ha.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Denna kommentar har tagits bort.
[lisme]
0

Han har nydelige øyne! De har en super form og er flott plassert. Ikke er de dyptliggende heller noe som er veldig bra siden at noen av jentene har det. På bildene er de lysere enn det de er i virkeligheten på grunn av at jeg må bruke blitz.

ramithi
0

Så stor han er blitt. Ja du vet at jeg har to balier her så svigerinna de kan få kjøpe en utav demSkrattande om hun vil. Bare fleip.Glad