Siames iFokus

Siames

Etikettfoder
Läst 1503 ggr
twistnshout
0

Royal Canin Queen 34

Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av detta foder eller hört något om det?
Vad brukar ni ge för mat till era dräktiga honor?

RolfH
0

Jag ger RC Kitten även till dräktig eller digivande hona. Provade Queen 34 men de gillade inte den.

MalinL
0

Jag ger inte RC men har hört från andra forum att Queen 34 fodret skulle vara dåligt för dräktiga honor. Men har som sagt ingen egen erfarenhet av det.

Liljekatten
0

Jag har precis köpt fodret eftersom vi har två honor som ska ha bebisar (en helt säkert iaf )och mina katter tycker om det. Kanske inte lika mycket som Kitten som de fått innan, men det duger bra. Men det är svårt att uttala sig om effekter av det då jag bara använt det några dagar. Sorry….

Uffe
0

Jag har heller aldrig testat, men jag blir alltid misstänksam mot alla tillsatser hit och dit som är bra för ditten och datten

twistnshout
0

Jag brukar använda Kitten till mina dräktiga tjejer.  Men var lite nyfiken på detta foder.
#2 Du kommer inte ihåg vad som är dåligt?

Denna kommentar har tagits bort.
Juliette-
0

Jag hade en som gilla de och en som inte gjorde de.. hörde dock mycket dåligt om de på andra forum så hag valde att lämna tillbaka de och köpa kitten istället.. vill inte riskera nått för ett foder.. 7 friska fina honor har vi här hemma nu delat på 2 kullar så jag tror inte queen skulle vara nå bättre och efter rykterna vågar inte jag ge fodret

twistnshout
0

Huu detta låter inte bra. Kanske bättre att köra på ett mer säkert kort som Kitten.

Celia
0

På tal om det så måste jag köpa hem kattungefoder…

twistnshout
0

Ja det måste du oxå göra…. Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Attacks
0

Har det nå jeg,sammen med Hills og andre RC for.

Har ikke merket hverken positivt eller negativt. Men senere tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe det inn. Har hatt det til 3 kull.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Himmeltinden
0

Jeg har brukt Queen 34 til mine drektige katter og syns det er bra. Min hunne Juni Jump, ble veldig tynn etter sitt første kull. Det tok lang tid før jeg fikk henne opp i vekt igjen. Men da jeg brukte Queen 34 da hun skulle ha kull nr. 2 . Var hun i veldig fint hold etter kullet. Begge kullene var like store.