2 uker og ultra skjønne <3
Her vokser og spires det godt i fødekassen, og er er så glad i dem alle sammen 
Dessverre mistet vi 3 kattunger første uken,og det tok jeg veldig hardt.Det var vel så uflaks som det går an å få det til å bli. Men man må være glad for dem man har og ikke se på det man har mistet. Dersom der var noen hvitflekk bebiser,så ble det i så fall på 2 av dem vi mistet. Men kanskje dem kommer neste gang? 
Først kommer Moonlight som jeg syns er den beste av dem,men dessverre er han blå
….

Så kommer paddelura , Devils Daughter som forsvandt helt i teppet :

Så et rødt sjarmtroll - Urban Gothic

Til slutt var det Charmed som også er blå. Hvor det ble av de ønskede brune siamesergutta mine det vet jeg ikke helt 

Så har jeg også startet blog,for å kunne opptatere nytt selv,så et og annet flere bilder finnes der 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

/Elisa

Førsta bilden på Devils Daughter ser ut som den fjelllemmel som jag sprang på i sommras. Bra lemmel år i år ;)

"Puseline" hun er så skjønn
Henne må du jo bare beholde
Ja, fina paddan

De er superskjønne. Liker Moonlight best jeg også. For noen øyne.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefina! 
Jeg synes nå padda var litt søt. Men det er nå meg. Å for en knakende fin blogg du har laget deg Veena den likte jeg godt.

De är superfina allihop!
Tusen takk alle sammen 
#2 Ha ha ha, for en morsom sammenligning. Men nå ser jeg også hun ligner en lemen når hun nesten forsvinner i saueteppet 
#7 Snille Randi. Jeg er kjempeglad for bloggen selv også.Den ser litt ut som en hjemmeside,og litt ut som en blogg. Fatter ikke jeg ikke lagde en sånn for lenge siden.Det er deilig å være uavhengig av andre og kan oppdatere når man selv vil. Den paddelura er veldig søt,jeg syns du skal ha en orientaler blandt dun-kattene dine en vakker dag jeg
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ja Veena det samme tenkte jeg også at dette minner meg ikke om noen blogg men om en hjemmeside. Ja det samme synes jeg også når det gjelder min hjemmeside. Kan oppdatere når jeg selv vil.
Nei noen orientaler blir det nok ikke i mellom mine dun-katter som du kaller dem. Artig uttrykk. Men jeg synes dem er fine. Det er det ikke mange som synes når dem har en annen rase.
Åh så fina de är!