Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 3205 ggr
Broddans
0

Mina små grisar 4 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De sex små växer så det knakar. De väger över och strax under halvkilot. Vi kör potträning och de har börjat dricka vatten och knapra på lite mat men mest på bus. Namn har de också fått, attans så svårt det var och det känns fortfarande inte som man är 100 % säker :P

Till att börja med First and Forward (Paddis), här har vi den fröken som är mest nyfiken i kullen.

Sedan har vi Tall Temptation, den största i kullen. Ett busigt litet charmtroll. Är han svart eller brun? Jag tycker han ser ljusare ut än henne.

Sedan Miss Marple, en jättemysig liten dam som är riktigt knäkär! Hon somnar utan promblem i knät efter matningen.

Sedan är det den kaxiga lilla tjejen Delicius Dream. Hon är inte störst men bra stark och envis! :) Hon är sköldpaddstabby möstrad som mor sin men vilken färg kan hon ha måntro?

Sedan en riktig mamma gris! Humble Hero, han är så söt och försiktig.

Sist ut är Lady Lovelylock och en liten knäkatt men snäppet kaxigare än syster Dream :)

Än så länge är ingen av dem tingade. Om vi vill ha mer bilder på någon eller har några frågor så är det bara att höra av sig!

Semelie_@hotmail.com, 0762348558.

Eller kika in på hemsidan www.broddans.se

prodigy
0

Så söta små grisar!Kyss

MalinL
0

Jättefina är de! Kyss

kalindas
0

Blåpaddan! Kyss

/Elisa

origirl
0

Så söta dom är!! Hade nästan glömd Lady Lovelylocks figurerna!

SacredSouls
0

Sååå fine!

Humble hero KyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
0

Jisses vilka små underverk!

carinbrack
0

Humble Hero! Gullet!

AngelsCo
0

Lillpaddisen!Kyss

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

GunillaSverkersson
0

Miss MarpelKyss

Är inte hanen Tall Temptation blå tabby?  Pappa Dumle är ju blå.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Broddans
0

Tack tack :)

är tall temptation och paddis blå? och dream lila? Paddis tycker jag ser svart ut.