Charmig Sia a hane efter månadens augusti katt!
Då va det dags att presentera min hane S*Sunnasouls Shivas magic moment SIA a(blå), lite närmare här på siames i fokus.Några har nog redan sett han innan på bilder som ja har lagt upp.
Han är en helt underbart söt charmig liten krabat som älskar att busa med sin syster.redan nu ser han super fin ut me de stora hängandes öronen(som han ärvt efter far sin)och sina vackra blå ögon.Roligt hade varit om han kom till någon som kanske hade velat ta nån kull efter han(om det visar sig han hade passat för det) och kanske velat ställa ut han nångång eftersom han är så fin.Men såklart är ett kärleksfullt sällskaps hem nr1!
Född:060710
Far:Lejonhjärtats Rackham den röde SIA d21
Mor:Tetrafeline´s dalwhinnie SIA n
Vid leverans är han:
-Minst 12 veckor gammal och väger 1 kg
-Avmaskad 2 ggr
-veterinärsbesiktigad med intyg minst 7 dagar innan försäljning
-ID märkt med chip
-fullvaccinerad mot kattpest&kattsnuva
-försäkrad mot dolda fel i Sveland
-Fylld med kärlek :***
För mig är det viktigt att han kommer till ett kärleksfyllt hem där det redan finns en annan kissevän eftersom Siameser är kända för att inte gilla vara själva.
Ni kan kolla in min blogsida www.sunnasouls.blogspot.com för fler bilder på han…
och för mer information så kan ni nå mig vid tele
040-230137
0734-448442
//gabriella
eller via mail

Hur ska man kunna motstå en sån goding??? Han är fantastiskt, önskar vi hade plats för en liten blå prins!

jaaa haha han vet hur man ska leta sig in i ens hjärta :)

/Elisa
Han är helt ljuvlig! 
Jag har ju både hans far och farfar här hemma och båda två har varit väldigt duktiga och inte strilat mycket alls. Farfar Obi hade vi okastrerad i nio månader och valde sedan att kastrera honom för att han var så stressad. Strilade gjorde han knappt alls. Nu har vi ju Sigge och han har strilat ett par gånger nu, men sköter sig väldigt bra faktiskt. För er som letar efter en hane att ha till avel så är ju detta en stor fördel då denna egenskap ofta går i arv. Dessutom är ju denna lille killen en riktig pärla! 

Han är verkligen helgo och hade jag letat KAT4 grabb hade jag ringt för länge sen men en grabb får räcka 

Han är helt bedårande! 

ja visst är han .) en riktigt liten charmör e han.Just nu busar han runt o hoppar o burrar upp svansen :) o tidigt på mornarna kommer han rkypandes upp i sängen o myser.Går fint på lådan nu oxå :)

Pappas öron upp idagen i den åldern.
Ser ut som elefanten Dumbo.

#8 ja haha han ser verkligen ut som Dumbo
me dessa stora öron.De ligger fortfarande sådär o snart e dom 6 veckor haha :) kommer nog bli riktigt fina stora öron på den lilla charmtrollet
Jag måste faktiskt säga att den här lille plutten har mer öron än pappa sin.
Jag hoppas verkligen att jag får se honom som vuxen också och se vad det blir av honom. Lägger in ett foto på pappa Sigge i ungefär samma ålder.

Oj vad han är söt lilla Sigge :) dom e lite lika minsann o jaaa lite mer öronen fick han :) det blev en bra mix mellan Micha och han 
#11 Absolut en bra mix! Micha är också en riktig fin katt.
Ååååh, blir alldeles darrig av habegär…hoppas han finner hem. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Får han åxå mer hängöron när han blir trött eller sover? Hade ju Sigge länge.

dom hänger mest hela tiden…..:) fast ja dom hänger ju helt när han sover hihi :*ser sååå himlans sött ut :)
Får hoppas att de reser sig helt sen. Så killen inte får vippöron som en Collie..
Fast tänk vad söt han hade varit då!
Dock inte vidare rastypiskt…
/Elisa

Han är bedårande.. är ju bra dom hänger ett tag till tyder på storöra 

hehe tror dom kommer ställa sig upp förr eller senare och bli stora och fina :)
Jag har varit inne och snokat på din blogg. Din hona är så fin och ungarna alldeles bedårande! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
For en vakker kattunge, heldige de som får den 
Har han hittat et hem?? Jag är en nyfiken själ 
Börjar du bli sugen på en Sigge son? 
/Elisa
#23 Ställer sej helt uforståande till en sånn "anklaga" 
Kan förstå detta…
/Elisa

#19 roligt du tittade in :) mmm ja honan är en riktigt pärla hon med :* super tuff i sitt sätt att vara,verkligen en härlig personlighet :)
#21 hihi är du sugen ;) han finns kvar tillgänglig :) den han kommer till kommer få en mycket trevlig vacker hane minsann :*
Han är väldigt vacker! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hjälp så fin han är…

Ja, han är så fin så fin! Om han bara inte var släkt med mina flickor så hade han fått flytta hit bums!
Vilken underbar liten charmör! 
ÅÅ så fin han er!
og padden.. sukk.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
2 nydelige tvillinger det der 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Ja man blir bortskämd när man fått en sådan fin kille :) inte bara det att han är så gudinneligt söt,så är han ju sååå charmig till sätt :)
Just nu testar han sitt fräs o ragg…stackars mina vänner som kommer på besök som får känna på det haha :) en riktigt tuffing och bestämt i sitt sätt men oxå såå super go att man får pussa på han hela tiden när man vill.
En jäkla tur att jag har fyllt kattkvoten här! För han är ju gudomligt söt!! 
/Elisa

Helt otroligt vacker!!!!
Vilket bra foto! Han måste bara gå til avel!
En mycket vacker katt.
Hoppas han kommer till någon ägare som verkligen förstår hans värde.
Gud vad fin han är!
naaaaaaa… jag kan ta dom öronen… bara det inte börjar blåsa… Dumbo… någon? nähe… eller? :D
Hade jag haft pengarna hade jag köpt honom direkt;))) men ekonomin har gått till min blivande kull;))
Jättevacker verkligen!;))<3
skulle vilja ha honom i min avelsgrupp;))) så underbart snygg!!!
Micke, du vill ju ha en Sigge, här är ju hans son + att han är blå. Vad mer kan du begära? 
Sen är det ju bara flickvännen som behövs.
/Elisa
Gullet!
#39 Jag håller med Elisa. Köp hans son så kanske jag får ha Sigge ifred sen.
Allvarligt talat, Micke, så blir det svårt att hitta nån finare blå än denna. Att han inte är en hona kan vi väl bortse ifrån. 

#37 jaa det hoppas verkligen jag med 
#40 mmm en riktigt fin pojke detta här :* hade vart så kul om han kom till nån som ville ta nån kull efter han :*
haha #39….en super söt Dumbo :D
Hej
Grattis till dina sötingar.
Mamman till Tetra Felines Dalwhinnie är från min uppfödning SiMyKeth GoldenSun of Okonorway som är syster till Sea.
Rithwa
Anna är KÄÄÄÄR!!!! Hade detta varit en hona hade hon redan varit på väg ner för att hämta hem…
Det är mycket synd att vi inte ska ha en pojke… för satan vad jag vill ha…
#44 Du kommer alltid att få hålla hårt i sigge när jag är i närheten ;) *hehe*. Nä, men vi kan inte ha någon hane… eller ska säga så här vi vill inte ha någon fertil hane i denna lägenheten… hade vi haft hus så kanske… men som läget är nu så nej…
Vi har 3 honor som vi hoppas och väntar på… Vi får se om det blir något där.
Såklart ni ska ha en hane och ställa ut! 
/Elisa
säg itne så när anna kan läsa… hon är så fruktansvärt nära att bara sätta sig i bilen och åka ner… och när det är 2 mil kvar säga att hon ska ha med honom hem…
jag överdriver inte… hon ÄR kär i denna katt… bara genom det hon sett på bilderna…
Om jag skulle prata lite med Anna på FB…
/Elisa
Berätta för oss alla hur det går för denna godbit jag önskar honom all lycka i värden.
Rithwa

haha trevligt att läsa alla fina saker om han.
#51 joo hihi det blev fina kissar efter din kull där :)Sun ser ju jätte fin ut(inte fått tillfälle att träffa henne på rikt)och Micha(dalwhinne) är ju jätte vacker och trevlig katt…O en parning me Sigge den röde blev det ju bara såååå fina ungar :)
Det är några som hört av sig om han som e jätte intresserade.
man kan inte annat än att bli kär i han:)
#49 haha då skulle hon träffa han på riktigt…man smäälter <3 <3 <3
Kommer uppdatera er alla om hur det går för denna lilla blå prins :)