Oj va tung
Å vilken nöjd och glad uppsyn hon har på bilden, din fina Bumpa! Hon ser ut som om hon tycker att ´Vaddå, jag är ju tonåring och har jättetassar så jag växer väl lite som jag själv tycker är lagom och jag vill bli en jättestor och cool tjej när jag blir stor!´
Det är så fint med storvuxna och eleganta honkatter och Bumpa ser sannerligen ut att vara både stor och elegant!
En riktig jättekatt! 
Men så otroligt söt! 
/Elisa
Vaaaa, 4 kg? Ooooooh, vilken jättemadam! Hon är fullständigt bedårande! Namnet är ju också så charmigt och coolt. Puss på dig Bumpa! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Rejäl och fin! 
Tur att du behöll ´na! 

Så härligt uttryck hon har! Hon vet att hon är fin!
Hon är precis i min smak. En av de vackraste katter jag sett på länge. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vilken härlig uppsyn hon har, jag är väldigt förtjust i hennes look 
För övrigt så väger hon ungefär lika med min kastrerade hane på två år men jag tycker att de båda ser ut att passa bra i sina c:a 4 kg.
Jag ställer ut Bumpa på lördag få se om dom tycker om denna klupeduns, där får hon möta sin syster. Hon är nog en smidigare kisse.

WOW! en tjej med klös! Så stolt!

Vilken jättevacker katt! 
Jag älskar denna tjej, Pappa upp i dagen och namn efter min Bumpen . got to love her!
Stort lycka till på utställningen! och du vet att jag norpar henne om du inte orkar med henne ;-)
Hon och pappa manne går säkert bra ihop.
Lina det känns faktiskt som det skulle vara din katt.
Det är tack vare dina fina pojkar som jag fått det här resultatet.
Jag är så glad att hon finns och att det var du som fick jackpotten i mixen mellan mina pojkar. Nog för att jag är lite avis…;-)
Ojojoj, hon är bra mycket större än syrran! Och då har ändå Nova växt med raketfart den senaste tiden. Har tyvärr ingen vikt men man ser stor skillnad. Stilig är hon iaf din Bumpa!
#15 Din Nova blir en liten nätt "ballerina" det såg jag från början.
Men hon va lika pratglad som "Bumpa".
Busig och tuffast, påhittig va din Nova som liten.
Dexter vägen nästan sex kilo och är tio månader, härligt med stora katter. Och Bumpa verkar vara en personlighet!
Oj oj vilken bjässa hon är! 

En ung dam i sina bästa kilo!
Kanske borde kallas Beyonce. Kurvig o sexig dam? Vad e fel med sexiga kurvor? 

Oj det var en stadig dam men det ser man ju på benstommen med.. dock är hon bland det läckraste man kan skåda.. Hon är verkligen så jäkla snygg
#20 Hon är snygg tycker jag oxå, hon har en kort italiensk profil, och en Nonimonos haka.
Du skulle para henne med Sigge (Månadens katt). 
Vilka läckra fladdermöss det hade blivit! 
/Elisa
Jag har sett att kombinationen skulle vara bra, utsende mässigt, det är färgen på Sigge
Jag är ingen paddmänniska, men älskar de röda killarna.
Jag har sett några killar till henne och kommit med förfrågan om att få låna. Det gäller att planera i god tid.
# Javisst har hon röstresurser! En härlig tjej med mycket personlighet. :) Snart är det dags att boka Kastrering också. Så kan hon slappa ikapp med Nisse.
Sigge har ju en vacker blåmaskad son också…
/Elisa
Ska bli kul att se henne live!
#26 Min katt hörs om inte annat.

Fina STORA Bumpa
Lycka till på utställningen!
Hun er helt herlig tuska. Alle trenger jo ikke se ut som sylfider heller.
Stor og sexy med kurver er like flott 
Masse lykke til på utstillingen.
#23 HVA ? Ikke padde menneske. At det går an 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
# 29 Jag kan titta och beundra vissa paddor, men än är jag inte riktigt mogen för dem. Men det kommer väl det oxå 
Du har fina paddor som föder ändå finare brunmaskade