Vladimir
Hej alla, nu har jag lyckats fånga lille "Vladimir", omplaceringskatten från Gbg på bild och tänkte ge honom en liten presentation här.:)
Han heter alltså Humlaåsens Bertil igentligen och är född -07. Han har bott här i 5 dagar och verkar redan trivas bra. Han är väldigt social, kelen och lekfull.
Kanske vore på sin plats att presentera sig själv också, Anna, 22 år & boende på Orust ca 7 mil norr om GBG för tillfället. Tillsammans med Vladimir och huskatten Dr. Frankenstein. Vi har även en jourhemskatt från KKS hemma för tillfället som inte gillar andra katter och håller sig för sig själv i köket.
Jättefin! 
Har du stamtavla på honom, så ställ ut honom vet ja! 
/Elisa

Åh, vad fin han är!
(Och en otroligt fin soffa i bakgrunden, preciiis vad jag letar efter till köket..
)
Vilken Babe!
Vilken skönhet! 
Du har väldigt roliga namn på dina kissar! 
Hur tänkte du när du döpte dem till dessa namn? 
Mvh Nyfiken Bella
Oh han är så fin och jag ser precis vilken hans mamma är! 
Tack alla, jag tycker också han är jättefin 
Stamtavlan har jag men jag får nog ta och skaffa mig lite mer kunskap om utställningar innan. Besöka några först utan katten verkar vara en bra idé tänkte jag.
"Soffan" är en docksäng som min farfar snickrade till mig när jag var liten. Hittade den på vinden hos mamma för ett tag sedan och tänkte att den verkade perfekt som kattsäng :)
Namnen ja … Haha, Det är väl igentligen bara så att jag föredrar fula och annorlunda djurnamn framför de här allra vanligaste. Och så bjuder man ju alltid veterinären/försäkringsbolaget och alla andra som frågar på ett gott skratt. 

#6 Vilken liten fin säng! Alldelses fantastiskt välgjord, passar lilla prinsen!
Men visst ser han ut som en Vladimir, med släkt från Transylvanien kanske? Passar ju utmärkt till Dr Frankenstein!

Åh. Underbart! Vilken säng den lilla ryssen fick!!
Väldigt fin katt!

Han är ursnygg!
Härligt att ni hittat varandra!

Otroligt vacker kisse.
Vill åxå ha en så vacker svarting fast en tjej.
Han är kanonfin! Grattis till din prins! 
Förstår att du är kär i din nya lilla prins, och han är säkert lika kär i dig skulle jag tro 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Grattis till en jätte vacker kille 
Han är mycket mycket vacker! Vilken tur han har som fått komma till er. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus