Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 625 ggr
RolfH
0

Avregistrerad men kvar

Jag avregistrerade mig igår, men är fortfarande kvar som medlem. Försöker avregistrera mitt konyo nu, men det funkar inte. Jag önskar inte vara medlem här bara för att hålla uppe medlemsantalet. Det är likadant för Uffe.

Faxlin
0

Ska be killarna att kolla på detta. Så får de återkomma med information till er.

Mvh ÅsaF

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

RolfH
0

Bra för nu har jag hunnit kopiera de trevliga kommentarerna inne på värdsajten. Tack gode gud för skärmdumpar ibland. Kan ju passa bra på IDP-forumet eller CatWizzard samt andra kattforum som reklam för iFokus.

Bra att du skyndade hit Åsa så att Celia slapp att bli förbannad som hon skrev att hon skulle bli om inte någon kunde stänga av mig. Undrar bara varför.

Faxlin
0

Jag tror inte alls det var menat så. Beror kanske på hur man läser det hela. Men du vet väl hur jag är vid det här laget? Eller du borde ha vetat i alla fall. Jag har aldrig backat för att hjälpa till på någon sajt någonsin.

För min del får du kopiera hur mycket du vill. jag har personligen inte sagt ett enda ord jag inte kan upprepa i ansiktet på vem som helst.
Sedan tycker jag det är tragiskt att ni väljer att göra som ni gör. Och dessutom attackerar folk som inte gjort er något illa.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

RolfH
0

Vem är attackerad?

Faxlin
0

Borde ni nog veta. Om du verkligen är intresserad av att veta kan du pma mig. :-)
Du verkar ju ha den funktionen kvar.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

RolfH
0

Säger man A bör man säga B. Så PM tycker jag inte är lämpligt.

Faxlin
0

Skrattande Glömde det. ;-)
Men då kan jag väl bara hänvisa alla att gå in på erat trevliga forum och läsa trådarna "hehe" och "perser ifokus" hette dem. Så finns svaren där. Bortsett från dessa trådar så tycker jag erat forum är riktigt fint faktiskt. Synd bara att man inte riktigt kan gå och registrera sig och skriva där. Tror inte illertanten är välkommen:-) Men det är lärorikt att läsa med.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

RolfH
0

Javisst, alla är välkomna in. Vi har ökat med över 20 användare sen igår. Adessen är CatWizzard Fast jag har väl inte skrivit i den tråden du nämner? Däremot har jag som webbmaster tagit bort den. Dessutom låg den ju öppen och inte dolt som värdsajten gör.