SunnaSouls bebbar 4.5 vecka gamla :*
Såå otroligt söta dom är mina små bebbar!De busar,sover och utforstar nya vrår och vinklar i hemmet :)
Älskar pojkens stora hängandes öron! en riktigt stilig en är han och kommer att bbli som vuxen tror ja :)
Och här e den charmiga lilla tösen :*
Puss på sötingarna!

Totalt vidunderlige begge to.
Padden er suuuper fin hun også og min favoritt.Kommer til å bli en stor skjønnhet som stor tror jeg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Otroligt vackra! 
/Elisa

Jooo paddan e min lilla tös hon
sån otroligt skön personlighet har hon <3 <3 <3 ska bli jätte spännande och se hur dan hennes paddmasking kommer te o bli <3 <3 <3 har vart inne och spanat på dina paddor #3 hihi för o se hurdan det kan komma att bli :)Super fina!
Jag ser lite av pappa Sigge i hans ansikte, han är väldigt fin! Hon är gudomlig! Detta är paddornas år!

Jättefina
#6 Fråga Elisa vad hon tycker om : paddorna år..
Grodor, Åsa.. det är grodor…
OT: Massarkerar just nu en massa små bebisgrodor, varenda gång jag går ut eller klipper gräset.
Fast det sägs ju att finns det mycket grodor så är marken frisk.
/Elisa
Hualigen så söta! Farligt söta… 
Tänk att mina små juveler i lådan här hemma ska bli så söta också.
Och fy bubblan för att känna sig som en massmördare var gång man ska klippa gräset. Själv är jag även hundägare och får ett styng av dåligt samvete och ber om förlåtelse för varje snigel jag kliver på som jag inte ser. Missar väldigt mycket av omgivningarna nu då jag bara går och stirrar ner i backen hela tiden! 

Tur med öronen! 

De är så fina båda två, men hanen är ju något extra! …Vågar knappt titta på godingen….. -Vill ha!!!!
Haha, minen på första bilden… "Det var inte jag"! Vilken goding!

#10 jaaa hehe fint att öronen blev så stora på dem :*
#11 Jaaa de är verkligen så fina båda två :* men ja hanen har har fått riktigt fina drag + öron :) hoppas han kommer till nån som kanske vill ta nån kull efter han…
<3 <3 <3