Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1468 ggr
SacredSouls
0

Vår lille beholder

Det var jo absolutt ikke meningen at vi skulle beholde en kattunge nå. Lillefrøkna var egentlig solgt.Men planer går ikke alltid som man har tenkt og når vi da først fikk sjansen så klarte vi ikke selge henne Kyss

Etter avstemming i rene Eurovisjon stil,med delfinale og hele pakka så ble kosenavnet som vant med ganske så høy margin "Maiden " Etter Iron Maiden.

På Papiret heter hun (N) Sacred Soul's Àngel Di Maria.

Hun har blitt alles favoritt og skal kose absolutt hele tiden KyssEt så herlig gemytt og helt nydelig øyenfarge. Den kommer ikke helt frem på bildene i dag,men men.

4 mnd gammel i dag og har lagt seg på vampyr trenden med doble huggtenner

Rødt teppe til pene piker Skrattande

Også skravler hun i ett sett Kyss

Vi er så glade for henne og håper så at hun kan få noen fine Sacred Souls bebiser når hun blir stor.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Det er så bra du hørte på mine råd Skrattande Eller nei hehe,skal vel ikke ta den æren alene. Men er så glad du valgte å beholde henne. Hun som jeg mener er litt oppkalt etter meg via søndags-navnet Tungan ute

Det var jo meningen før eller siden du skulle beholde noe etter Sami,og jeg er glad det ble henne jeg. Hun er nydelig vakker,med flotte kontraster og sinnsyk øyenfarge Kyss

Min Maiden hilser så masse til sin vakre navnesøster.

(PS ikke gå ut nå,for jeg ringer deg straks :-))

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Nilla
0

En nydelig liten hjerteknuser, Line! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Nydelig jente!

tuska
0

Jättevacker tös som du behållerTungan ute

Liljekatten
0

Hon är superfin, Line! Förstår gott att du inte kan sälja henne. Men jag blir lite förvånad. Hon är ju inte sköldpadda. Flört

SacredSouls
0

#6 Når tiden kommer så får jeg nok lete etter en rød hannkatt så jeg i det minste kan lage padder Skrattande

Haha..neida men det er jo gøy med noe litt annet også.

Liljekatten
0

#7 Jag kan ju tipsa dig om Månadens katt som blivande partner. Flört

Attacks
0

Eller så kan du bare beholde lillegutt litt lenger,så har du jo en rød Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

MalinL
0

Jättefin! Förstår att du behåller henne. Glad

SacredSouls
0

Tusen takk for koselige kommentarer.

#8 Ja det hadde blitt lekre små det Kyss

#9 Hahaha.Jeg tror ikke vi hadde overlevd i 6-7 mnd til med rampen og vedhenget hans (paddisen) Tungan ute

alltidsiames
0

Långa, snygga ben! Som jag också har. Jag förstår att ni behöll henne!Kyss

SacredSouls
0

#12 Hahahaha Ja såklart. Vi har jo hatt både deg og dine ben og Veena med hennes navn i tankene da vi beholdt henne Skrattande

prodigy
0

Kyss

Christelle
0

Gud vilken vacker katt!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Liilu
0

wow she is really beautiful!

lottaberlin
0

Sååååååå vacker katt! Grattis.

Spotless
0

Snygg tjej! Kyss

MissMaven
0

Supervacker! Kyss

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Man kan nästan inte se sig mätt på denna lilla skönhet, hon är superfin och så lik mamma Messi! Så kul att hon stannar kvar hemma Skrattande

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad Tuuusen takk alle. Ja hun er en morsom blanding av både Messi og Sami. Noen ganger ser hun såå elegant ut slik som Messi..mens andre ganger litt mindre elegant slik som Sami Skrattande

alltidsiames
0

Man kan inte stå emot dem när de flyttar in i hjärtat och kastar bort nyckeln!